Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Baun Skrev:Jeg er naturligvis med - også uanset pris, men jeg må sige at bliver det Nyborg Strand vil jeg nok ikke tage overnatning. Jeg bor jo i Nyborg.
Vedr. pris vil jeg sige at 500 - 1000 må være ok uden overnatning.
vh Baun
Hvad tager du for overnatning - kan vi være 20 -30 der - dobbeltværelse - og morgenmad tak - rigelig og friskbagt - 2 ply bomuldssengetøj en selvfølge (vi vil godt ha to hovedpuder hver) - kan du matche Nyborg Strand?
(du kan jo i alle fald som tidligere blive og deltage i efterslukning når mødet er færdigt, i en eller anden magelig sofa)
vh
•
Svar: 299
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Nyborgstrand er et RIGTIG lækker sted, men er der tænkt på sikkerheden der ??
Jeg har vel været på Nyborgstrand 7-8 gange, og maden og lokalerne er super !!
MEN restauranten er "MEGET langt" fra lokalerne man er i, og alle lokaler har store panorama vinduer med en dejlig udsigt, og adgangs mulighed
Jeg vil nok være lidt betænkelig ved at efterlade ure for flere mill. Kr og så forlade lokalerne for at gå "langt" væk og spise
I Herning havde vi vagt, når vi forlod lokalet som selvfølgelig var behørigt låst (og IKKE kunne nås fra "gade plan").
Det KUNNE være et problem ved Nyborgstrand
Jacob
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Sikkerheden er selvfølgelig et vigtigt punkt
Vi tager så vidt muligt højde for det hele, og sikkerhed står højt på listen.
Der arbejdes allerede med flere tiltag.
•
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
7 og 14 Maj er noteret. Jeg har foreløbig ikke noget de datoer, så jeg er indtil videre optimistisk. Det er alt for længe siden, jeg har deltaget i noget.
•