Jaeger-LeCoultre
#1
Nogle der ved hvor man kan købe et Jaeger-LeCoultre ur i DK? Syntes ikke rigtigt at jeg kan finde en forhandler.. Det tætteste jeg kommer i min søgning er urværket, men det er jo ikke ligefrem en autoriseret forhander..
Jeg er klar over at det er et highend urmærke, men er der nogle der kan fortælle mig lidt om deres Master Compressor serie.. Uret tiltaler mig, men er det prisen værd? og hvad med gensalgspriserne?

Det var en masse spørgsmål, håber at der er nogle der kan hjælpe!

Mvh Henrik
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#2
Hvelplund Icon_e_smile

Jeg var super glad for mit... fra nyt taber det cirka det samme (eller lidt mere) end andre high-end mærker.
Tror nok serviceprisen er temmelig høj.


İmage
Svar
#3
Claus_K Skrev:Hvelplund Icon_e_smile


-og Ole Mathiesen Icon_e_biggrin
Svar
#4
Og Ole Mathiesen holder med mellemrum arrangementer sammen med Jaeger-LeCoultre, som er ganske spændende at deltage i. F.eks. såkaldte MasterClass arrangementer, hvor du kan lege urmager for en dag med fingrene dybt begravet i JLC urværker.

Har også for nyligt været med til et arrangement, hvor de i samarbejde med JLC havde Danmarks-premiere på Extreme Lab 2.

Det har jeg stadig til gode at opleve med Hvelplund, som dog er også er superdygtige og flinke.

Claus

Svar
#5
Glemte helt at skrive om Master Compressor. Har selv en Master Compressor Memovox og en Navy Seals Alarm.

Memovoxen er et superlækkert ur, med JLC' berømte alarmfunktion. God finish, robust ur, der ligger tættere på 'dress' end på 'tool'. I mine øjne giver kompressor-kronerne uret et lidt råt look, som du kan se på billedet ovenfor. Value for money er i mine øjne høj, men afskrivningen er også noget højere end, hvis du køber standard-Rolexet.

Master Compressor Diving Navy Seals Alarm (som uret vist hedder) er så lidt tættere på 'tool' end 'dress'. Et stort ur i titanium, også med alarmfunktion. Igen har det kompressor-kronerne til at understrege det rå look. Noget dyrere end de 'almindelige' Master Compressor, så her er value for money måske lidt mere afhængig af dine egne holdninger.

Jeg mener, at Memovox-modellen er udgået, men der er stadig et par andre modeller i serien, der er ganske cool.

Claus

Svar
#6
Tak for de fine tilbage meldninger Icon_e_biggrin .. Min interesse ligger i toolwatch kategorien, nærmere model: Jaeger LeCoultre Master Compressor 186.T7.70.. Men andre har også interesse..
Cfnissen hvis du ser at Ole Mathiesen holder et arrangement igen, er du meget velkommen til lige at smide en besked til mig, så vil jeg deltage hvis muligt..

Henrik
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#7
Hej Henrik,

Den er også meget flot (Master Compressor Diving Chronograph), særligt med 'articulated rubber' lænken.

Held og lykke med det - jeg håber, at du får fingre i den, og at du får en god købsoplevelse med, uanset valg af forhandler.

Husk at dele evt. billeder med os!

Claus

Svar
#8
Prøv tjek evt. Den nye Master compressor chronograph i sort keramik kasse limited 500 stykker. Det ser også mega fedt ud.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: