Girard perregaux sea hawk pro !
#1
Jeg fik somsagt denne "Lille" diver ind af døren i fredags !

İmage

Uret er købt brugt fra Edinburgh og jeg har fået af vide af den tidligere ejer, at det er et ur der er blevet brugt og ikke bare ligget i en bankbox ! Bl.a på dykkertur til maldiverne ! Fedt !
Uret er lige kommet retur fra Sowind i london hvor det har fået et komplet service inden jeg fik det ! ikke helt at kimse af da det er lidt af en udskrivning Icon_e_surprised


İmage

Med uret fylgte også lidt gummi, en ny og en brugt gummirem på titaniums spænde !

İmage
İmage

En meget fin måde at kunne justere spændet på !

Og så lige et par profil billeder af min kones nye cartier sammen med en 20,5mm tyk blok Icon_e_biggrin

İmage
İmage
Svar
#2
Som kort nævnt i en anden tråd, så er det et virkelig lækkert ur, du har fået fat i der.
Det er designmæssigt helt sit eget, på den fede måde IMHO.

Der er faktisk ikke noget umiddelbart ved det ur som ikke tiltaler mig.
Igen, stort tillykke Icon_e_biggrin
Svar
#3
Meget meget lækkert. Bestemt på min top 10....
Svar
#4
Det er et af de første ure jeg ejet, og kan kun komme med ros om det, eneste minus skal være den meget høje vejl. nypris, men de er jo også til at finde til en mere menneskelig pris.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#5
Jeg ved ikke hvad det er med titaniums ure ! Men der kommer flere og flere ind i samlingen !

Først købte jeg for et år siden et Oris small sec. med keramisk krans
İmage
(Uret til venstre)

Og har også rigtig længe været vild med et Pam25 !

Så hvem ved om der kommer flere ! Først skal der nok sælges lidt for at det ikke tager overhånd det her ure madness Icon_e_surprised
Svar
#6
Dælme et lækkert ur, som jeg selv har været tæt på og købe, indtil jeg fandt ud af hvad service og rem/lænke koster. Begge dele er desværre ret dyre, men det behøver du jo ikke bekymre dig om, da uret er nyserviceret og du har fået både gummi- og læderrem med. Fedt, fedt, fedt...Tillykke med klokken.
Svar
#7
Det er et lækkert ur Søren. Jeg har selv haft én magen til. Det er et ur med en super bærekomfort. Jeg synes kombinationen af poleret og børstet titanium var flot. Den er også én af de få ure der har den helt rigtige (efter min smag) integration af urkasse og gummirem. Jeg kan godt lide at gummiremmen er buet og slutter helt tæt til kassen. Det kan ikke gøres meget bedre. Pasformen er ikke så flot med læder.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#8
Et rigtigt lækker ur. Tillykke med det Icon_e_smile
vh Hans Henrik
Svar
#9
Takker for de venlige ord folkens !

KlausM Skrev:Det er et lækkert ur Søren. Jeg har selv haft én magen til. Det er et ur med en super bærekomfort. Jeg synes kombinationen af poleret og børstet titanium var flot. Den er også én af de få ure der har den helt rigtige (efter min smag) integration af urkasse og gummirem. Jeg kan godt lide at gummiremmen er buet og slutter helt tæt til kassen. Det kan ikke gøres meget bedre. Pasformen er ikke så flot med læder.
Mvh
Klaus
Klaus ved du om der kun er et slags foldespænde til gummiremmen ! Altså den med justering som jeg har fået med ?

Med selvom jeg ikke har haft det på gummi endnu, så syntes jeg bærekomforten er i top også på trods af en højde på over 20mm.
Svar
#10
İmage
İmage
Min var af samme type som din Søren. Jeg kender ikke andre.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)