Sumo
Så fik jeg lagt lidt bill. ind af den lille nye Icon_e_smile

İmage
İmage

I selskab med mit Sinn 142
İmage

Jeg er sikker på den her Sumo blir' hos mig meget længe Icon_e_smile
Vh AndersSC
Svar
Dejligt ur Icon_cool Og et rigtig fint supplement til din Sinn, synes jeg Icon_e_smile Til lykke med klokken Icon_exclaim
De venligste hilsner, John
Svar
Tak for det Joepete Icon_e_smile

Ved du om sådan et Hardlex glas kan poleres, hvis det på et tidspunkt bliver lidt ridset?
Vh AndersSC
Svar
Smukt ur..... Overvejer selv et sådan ur.
Mvh Kim 
Svar
Jeg vil ikke anbefale dig at forsøge at pudse ridser væk i et Hardlex glas. Det vil næsten altid efterlade spor ... Bliver glasset ridset, kan du vælge at udskifte til et nyt originalt Hardlex glas, som ikke koster mange kroner, eller du kan bestille et aftermarket safirglas hos Yobokies til ca. 60 USD.
Svar
Tillykke med uret. Det er et rigtig fedt ur til pengene. Kommer helt til at savne mit gamle Icon_e_confused.

@John: Ved du om man kan købe saffirglas til et Citizen Pingo hos ham der Yobokies??
Svar
Jeg har ikke set safirglas til Citizen modeller hos Yobokies, René. Men prøv at google, og sving ind på siden for lige at være helt sikker Icon_e_wink
Svar
Rart at vide et org. hardlex glas er til at betale, hvis uheldet er ude Icon_e_smile

Uret slår alt jeg hidtil har haft vedr. 'Value for money' Icon_e_wink
Vh AndersSC
Svar
Så fik jeg sat min MarineMaster rem på.

İmage

Bærekomforten er ikke mindre med den rem på Icon_e_smile
Vh AndersSC
Svar
MM300 klæder helt sikkert den sorte Sumo Icon_e_smile

Jeg har banket min Sumo på en godt udtjent, og dermed blød, tilskåret Z22 rem. Det giver lige lidt ekstra bredde, og remmen bærer det store ure godt, synes jeg Icon_e_wink

İmage

En Sawtooth gummirem er i øvrigt også god til Sumo´en Icon_cool

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)