Beholder uret på når...
#1
Jeg kunne godt tænke mig, at høre andres mening om, i beholder uret på når i går i seng..?
Jeg beholder altid mit ur på armen, når jeg går i seng, om det er en dårlig vane ved jeg ikke, har en sjælden gang taget det af, men det føles som at gå nøgen i seng
hvad gør i ?
Svar
#2
Har ur på 24/7.
Svar
#3
For det meste bruger jeg at sove med uret på, når der er tale om andre remme end læder, men ved læder så er der ikke nogen grund til at udsætte den for det ekstra sved over natten, så her tager jeg den ofte af.

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#4
Dam Skrev:men det føles som at gå nøgen i seng

Ja, netop ! Jeg går heller ikke med ørepropper til koncert Icon_e_wink

JK
Svar
#5
Jeg tager altid uret af når jeg bader, sover og ...... Icon_e_wink
Ellers har jeg som regel ur på.

Jeg har på ingen måde brug for et ur, i de tre nævnte situationer, hvorfor de altid ryger af.
Svar
#6
Enig, kan heller ikke se den dybere mening med at have ur på når jeg sover. Kan fint forstå andre har ur på af vanens magt, men vække uret gør det fint for mig;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#7
det svinger faktisk lidt - at sove med det på er billigere end en watch-winder Icon_e_biggrin1
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#8
Amehlbye Skrev:det svinger faktisk lidt - at sove med det på er billigere end en watch-winder Icon_e_biggrin1
Er du så urolig om natten? Icon_e_biggrin1
Svar
#9
Claus Tukjær Skrev:
Amehlbye Skrev:det svinger faktisk lidt - at sove med det på er billigere end en watch-winder Icon_e_biggrin1
Er du så urolig om natten? Icon_e_biggrin1

Icon_sign
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#10
Det er ikke for at der, nogen form dybere mening...Det er mere vanens magt, der gør at det ikke ryger af.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)