Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Hvad er planen (hvis der er nogen) for UR11??
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 256
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
At vi sidder mellem 20-150 mennesker rundt om i landet, og glæder os til at høre godt nyt fra Fyn - Var det ikke det, som blev udgangspunktet i år??? Baun.... Claus... ??? Nogen af jer?
Mener da, at der var fynsk snak om at løfte faklen, fordi der ikke blev råbt så højt fra hovedstadsområdet???
Ikke at jeg ikke er klar på at tage til Sjælland, men jeg mindes da en gammel tråd.......
- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
•
Jeg har meldt fra, men andre er da velkomne til at arrangere noget. Jeg har simpelthen ikke tiden til det nu
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
morten b Skrev:At vi sidder mellem 20-150 mennesker rundt om i landet, og glæder os til at høre godt nyt fra Fyn - Var det ikke det, som blev udgangspunktet i år??? Baun.... Claus... ??? Nogen af jer?
Mener da, at der var fynsk snak om at løfte faklen, fordi der ikke blev råbt så højt fra hovedstadsområdet???
Ikke at jeg ikke er klar på at tage til Sjælland, men jeg mindes da en gammel tråd.......
- Morten
Jeg havde også indtryk af at det kunne blive Fyn næste gang, men jeg har nu ingen personlige planer om at drive arrangementet.
vh Baun
•
Svar: 256
Tråde: 11
Givet Likes: 1
SÅ ER DER ÅBNET FOR TILMELDINGER FOR ALLE, SOM KUNNE TÆNKE SIG AT LØFTE DEN TUNGE ARV FRA DE SIDSTE PAR ÅRS HYGGELIGE ARRANGEMENTER!!!
- Og hvem var det lige, årets værter skulle kontakte med hensyn til overskuddet fra sidste år.... Var det ikke finansminister Geodoc, som holdte styr på økonomien???
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Baun Skrev:Jeg havde også indtryk af at det kunne blive Fyn næste gang, men jeg har nu ingen personlige planer om at drive arrangementet.
vh Baun
Ahhh Per

Odense - i nærhed af banen - var fint for alle - tog ind og ud, selv efter mad og vin for de som vil, og nemt at bo i øvrigt + billigere end København TROR jeg. Det var jo det med omk. København strandede på sidst + at vi fik toptilbud fra Steffen M - Rolex Herning
Jeg tror i alle fald Odense vil trække rigtigt mange flere end KBH eller Hirtshals
vh
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
morten b Skrev:SÅ ER DER ÅBNET FOR TILMELDINGER FOR ALLE, SOM KUNNE TÆNKE SIG AT LØFTE DEN TUNGE ARV FRA DE SIDSTE PAR ÅRS HYGGELIGE ARRANGEMENTER!!!
- Og hvem var det lige, årets værter skulle kontakte med hensyn til overskuddet fra sidste år.... Var det ikke finansminister Geodoc, som holdte styr på økonomien??? 
Det er mig som sidder på kassen fra sidste år, og den sidder jeg godt på
Nej der er mellem 10.000-10.500 mener jeg, så der er en god start.
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
OK - da jeg pt. er "aktiv jobsøgende" har jeg jo "masser" af tid og vil gerne være med i arrangementskommiteen(?)....mon der kan samles flertal for "verdens navle" = Odense som samlingspunkt for UR11???
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
•