Hvilken japser har du på idag ?
Solen kom ud, så det må være tid til en BBQ! Seiko Lord Marvel og et par Bratwurst er altid godt.
Live long and prosper
Tony
Svar
hm - ud over en vis trang til en Bratwurst lige pludseligt, hvornår er sådan en Seiko Lord Marvel mon fra. Ligner jo 1970 ca men kender ikke til den tids Seikøer, så kan skyde kraftigt forbi
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg har prøvet at tjekke serienummeret, men det passer ikke med den 6 regnede år-måned-serienummer, som blev indført in1967, jeg ved at dette model var også indført i '67, så jeg tror det var lavet lige før det nye system så mit gæt er tidligt 1967.
P.S.
De Bratwurst var fremragende!
Live long and prosper
Tony
Svar
plykke Skrev:
Thomas Ravn Skrev:Hej alle.

Da jeg et helt ny inderfor denne del af internettet håber jeg at i bære over med mig hvis fotos ikke lige fungere.... men min pasion for ure er som jeres.... bare ikke på det høje pris niveau.

Nå, men den japser som pryder min arm er dette klassiske KS med 5246 cal. Og en dato veksel som fryder mig hver gang kl. er 24 sharp... så kommer der famøse lille ryk i håndledet.... klasse!!

Jeg simpelthen elsker det ur.

[url]"http://peecee.dk/upload/view/289840" onclick="window.open(this.href);return false;">http://peecee.dk/upload/view/289840[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hej Thomas.
Lad mig starte med at slå en ting fast med syvtommer søm: Jeg interesserer mig ikke kun for dyre ure, men ure i almindelighed og specielt japanske ure. Passion har intet med pris at gøre!
Din King Seiko er lidt speciel med dansk dato. Kan du fortælle lidt nærmere om den? Har du haft fra ny?
VH Peder

Hej Peter.
Mit KS fik jeg for 1 år siden og jeg købte det på Tradera, så det er svensk dato, alså udover engelsk og tysk. Det var nok mit falkeøje der så den i en gruppe af defekte ure.... det vil sige at der var kun 1 ur ude af 4 som var defekt og mit KS kørte perfekt.. hele dynen til 130 kr.!!!!!
Svar
Det er koldt udenfor, hygge ved ilden af en varm brandovn og og spille på vores Wii. Seiko LM har brug for en dag med motion, kan ikke lade dettes 5626 urværk tørre ud.
Live long and prosper
Tony
Svar
Happy Birthday to me! John det er din skyld, Jeg blev vild med dette ur under din konkurrence og min dejlig kone synes også jeg skal have den til min fødselsday. Tak.
Live long and prosper
Tony
Svar
Til lykke med fødselsdagen, Tony Icon_exclaim Også et stort til lykke med din dejlige hustru, som har givet dig den fede G-Shock - super, at hun bakker op om din hobby Icon_e_wink Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Hej

Jeg har lige skiftet til mit Orient Star Professional 300 meter Diver med gul urskive. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
det smukke 60er Ricoh doneret fra Joepete

jeg har dog stadig ret svært ved at vænne mig til den underlige træk i kronen quickset

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
Svar
Det er da en sjov og charmerende feature, Dennis Icon_e_wink Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)