Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
olof Skrev:Nivada Chronomaster med Valjoux 92
Er en absolut klassiker synes jeg - fed skive - herlig viserform - det røde i den ene subdials og en ret "rå" krans med markeringer der lever op til sit fællesnavn - både "Aviator" (enkelt timetal til let GMT) og "Seadiver" med "dyk minutter" - på en gang.
Min hilser på

Den er jo kommet med mange værker, langt flest knaststyrede (ex 7733) - langt færre valjoux 92 - og absolut færrest valjoux 23 (min også 92)
Jeg synes det er en af de mest casual - jeans-wear egnede tresser kronografer, og hver gang den kommer hjem fra dens ophold hos kammerater i banken og på armen - bliver jeg i godt humør - Ved det må være slappe af/natur weekend hvor ungerne dropper forbi til lit godt - eller noget sådanne
vh
•
Svar: 596
Tråde: 42
Modtaget Likes: 41 i 21 svar
Ja, nu har jeg haft den på armen siden igårs, og der bliver den også et stykkes tid. Jeg var ikke sikker på om jeg kunne lide den fra billederne, ellers havde jeg købt en tidliger. Nu kigger jeg lidt rundt efter et yderlig exemplar

. Men den bliver på armen mindst til den her kommer fra uremageren

:
Den er altså utrolig flot, med Valjoux 23. Desværre... selvom sælgeren påstår at den blev serviceret hos en amerikansk uremager blev jeg nød til at lade den ligge hos min uremager. Spiralen sidder skævt (det værste problem), en skrue var løst, det er det samme hver gang.
Skift ur, når du står op!
•
Svar: 131
Tråde: 32
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg har modtaget en Seiko Sumo, den behøver hvis ikke nærmere præsentation, men virkelig "smæk for skillingen" syntes jeg.

God weekend.
Mvh Peter.
•