Læderrem til Navitimer World
#1
Går og leger lidt med tanken om at købe en læderrem til mit Navitimer World, så jeg kan skifte lænken ud for en periode.

Har efterhånden set flere "custom made" remme herinde - kan disse evt. tilpasses mit ur, så man ikke skal ud og give en halv bil for rem og spænde ved Breitling?

//Mikkel
-Breitling Navitimer World
-Korsbek Oceaneer
-Rolex Datejust (1601)
Svar
#2
Det er så vidt jeg ved er det 22mm rem du skal gå efter. Dem finder du mange steder ved blot at lede på nettet.
Kan få nogle flotte croco-remme til omkring 500 kr.

Ved ikke helt hvordan du har det med brede remme men personligt går jeg selv efter at den er 22mm hele vejen til spænden.
By
G
Svar
#3
Hej

En Navitimer World er 24 millimeter imellem hornene, og en original kalveskindsrem inklusiv spænde koster 980 kroner.

MVH Peter
İmage
Svar
#4
peter Skrev:Hej

En Navitimer World er 24 millimeter imellem hornene, og en original kalveskindsrem inklusiv spænde koster 980 kroner.

MVH Peter
Tog udgangspunkt fra mine Navitimere Icon_rolleyes Icon_rolleyes
By
G
Svar
#5
Hej Finetime

Det var ikke for at genere dig at jeg skrev mit indlæg, men kun for at oplyse om at en Navitimer World er 2 millimeter bredere imellem hornene, så ham der spørger om rem til et sådant ur ikke køber en rem der er 2 millimeter for smal.

MVH Peter
İmage
Svar
#6
Tak for info - vi kan jo all tage fejl.
Under alle omstændigheder var det blevet opdaget inden remmen blev smidt på.

Det var egentlig ikke så dyrt som jeg havde troet Peter - er det med originalt Breitling spænde?
-Breitling Navitimer World
-Korsbek Oceaneer
-Rolex Datejust (1601)
Svar
#7
peter Skrev:Hej Finetime

Det var ikke for at genere dig at jeg skrev mit indlæg, men kun for at oplyse om at en Navitimer World er 2 millimeter bredere imellem hornene, så ham der spørger om rem til et sådant ur ikke køber en rem der er 2 millimeter for smal.

MVH Peter
Tog det heller ikke som kritik så no problemo der Icon_e_wink Icon_e_wink jeg troede bare at de var lige så brede som mine navitimere.
By
G
Svar
#8
Hej Marklund

Prisen er inklusiv et originalt spænde i stål.

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)