Flot Vintage Seamaster - men er den for flot?
#1
Hej

Jeg har kig på dette ur, og har skrevet om lidt flere oplysninger fra sælger, da oplysningerne begrænser sig til "Manuelt urværk, kasse 33mm, signeret kasse og krone".

Men jeg synes faktisk det er lige lovlig pænt. Det er vel næppe en kopi - jeg formoder ikke der laves kopier i denne prisklasse, men tror I det er re-painted? Jeg synes med min sparsomme indsigt at "S'et" i Seamaster er lige lovlig svunget og "r'et" dykker lidt dybt. Hertilkommer at såvel kasse som skive jo ser ud som fra urets tidlige barndom.

Men bolden over til jer, hvad er jeres bedømmelse?
İmage

Uploaded with ImageShack.us
Mvh
Kai Eric
Svar
#2
Jeg vil med 99,468% sige re-dial - nok noget fra Indien.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#3
Ja selvfølgelig!

Selvom det var fra Sverige.

Tak for svar. Glæder mig til at se hvad sælger skriver. Det er i øvrigt en Vintage forretning der gør sig alt vintage og kun i mindre grad ure.
Svar
#4
Ja selv Sverige får jo ting fra Østen. Der findes større eksperter end jeg på de gamle Omegaer - så lad dem endeligt komme ind.
Ud over den ensartede sorte bund - lidt med skriften - lidt tvivl om den røde sekundviser (selvom Omega skal har modeller med det) så er der dens cross-hair, som ud over at være uvanligt på modellen (men findes) har de typiske re-dial tegn, ved at stregen slutter hver gang den skal passere noget - holder pause - og kommer igen. Omegas går hele vejen under alt applikeret og skrevet.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#5
Hej

Jeg er 100% sikker på at det er en redial.

MVH Peter
İmage
Svar
#6
Citat:Jeg er 100% sikker på at det er en redial.

+1
Jonaszoega
Svar
#7
Tak for input. Jeg holder nallerne væk. Der er heller ikke kommet svar fra butikken.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)