Hvilket ur ville du ønske du kunne have båret idag?
#11
Har som sådan aldrig fortrudt et salg, men har da solgt ure som jeg gerne vil eje igen. Eneste ur jeg nogen gange måske savner lidt er mit Panerai Mare Nostrum. De hænger altså ikke på træerne og vil gerne have et "ældre" pre-A Panerai i samlingen, hvilket er stort set umuligt at få til menneskepenge nu Icon_e_sad Omvendt var værket i MN jo nærmest taveligt, så på den front trækker fornuften i retning af et salg.

Derudover har jeg haft et AP RO Chrono i 18 k rødguld, som jeg fik solgt lidt for hurtigt, da et godt tilbud dukkede op. Men der dukker nok snart et tilsvarende op. Så længe der ikke er knyttet nogen historie til uret har jeg intet problem ved at skyde det af Icon_e_wink

/Mads
Svar
#12
Geodoc Skrev:Ville gerne have kunnet bære:
İmage
Konkurrence kronometer med kaliber 30T2 SC RG

Det forståes, det er et ualmindeligt flot ur, som ikke ses hver dag. Hvor gammel er sådan en sag og hvad kan den ca. erhverves for?

Selv ville jeg gerne en dag kunne spænde et AP ROO Safari på armen, det er et ur som altid har talt til mig, men en pædagogløn rækker desværre ikke til mere end et DeepSea i øjeblikket. Icon_e_smile
Svar
#13
Min 1680-er fra 1979. Det var DKs flotteste.....
İmage

Mikael
Svar
#14
Eneste salg jeg har fortrudt er Pam24, den savner jeg en gang i mellem.
Nok også det eneste ur jeg kunne finde på at købe igen, af alle de ure jeg har været i gennem.

İmage
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#15
Jeg savner mest et Panerai.
Alle de ure jeg har solgt er dog "stangvarer" som er lige til at købe igen.
Det er kun et spørgsmål om penge Icon_e_sad

Så mit svar må være mit 111 Icon_e_biggrin

İmage
Svar
#16
DonWerner Skrev:Det forståes, det er et ualmindeligt flot ur, som ikke ses hver dag. Hvor gammel er sådan en sag og hvad kan den ca. erhverves for?

Jeg er bestemt ikke Omega ekspert, men jeg ved Uhmageriet har en ligende med small sekund til salg for 56.000.

På bugten fandt jeg denne:
http://cgi.ebay.com/RARE-OMEGA-18k-30t2-...146wt_1056

Om ikke andet er der nogle gode billeder i annoncen, selvom denne er med araber tal...

Af Ω Link-centralen kan man finde et par links, blandet andet dette:
http://www.ninanet.net/watches/others09/...a1894.html

Geodoc kan sikkert uddybe yderliger om dette præcisionsur.
Svar
#17
Hej derude.
Denne Breitling SuperOcean Steelfish satte hele mit ur eventyr igang, den savner jeg, og har nok fortrudt jeg solgte den i sin tid.
İmage
Mvh Peter...
Svar
#18
The only watch i regret selling was my Sub i used when i was a soldier 1968.But i was not so intrested in watches at that time. Willy
Svar
#19
bjorn_e58 Skrev:PS: Fortæl ikke til Tukjær at jeg savner den!
Du kan være helt rolig, det bliver mellem os.
En dag må man vel ha en dweller må jeg erkende - gerne en halvgammel sag
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#20
Jeg er nået dertil hvor jeg ikke savner nogle af de ure jeg har solgt (også kun 2 stk Icon_e_biggrin )
de har været med til at tage min urinteresse med hen hvor den er i dag Icon_cool
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)