brugt priserne på rolex..?
Hej rolex forum

Jeg er så småt begyndt at kigge efter et Rolex.. Jeg har kigget i noget tid, men syntes at brugtpriserne er stigende..(dykker modellerne) er det rigtigt.. Icon_question og hvis ja hænger det sammen med at nogle modeller er udgået og evt at nypriserne er steget meget..

har primært kigget hos brugt forhandlerne herinde. .fra..

mvh hr.holm

sansynligvis rolex ejer i løbet af 2011
Mvh Hr.holm
Svar
Det kan du godt have ret i. Brugt priserne virker til at have gået op på dykker modellerne. Om det skyldes at nogle er udgået og at Rolex generelt har sat priserne for eksisterende modeller op er nok svært at sige, men det er nok en blanding.

Feks koster den gamle Sub LV noget mere end for 1-2 år siden...
vh Hans Henrik
Svar
Hej.
Det må være 3 gange ja.
2 gange prisstigninger på ét halvt år påvirker brugtpriserne opad. Udgåede modeller kan også stige lidt afhængigt af popularitet, modellens efterfølger og hvor længe siden den er udgået.
Deepsea, SD 16600 og 16610LV er vel alle modeller der stiger i pris vil jeg mene. Deepsea fordi den har været helt nede i 40k brugt men koster nu ca. 65k nyt. SD 16600 fordi den nu har været udgået i et par år og Deepsea ikke er en direkte afløser. LV'en fordi det er jubilæums modellen der er afløst af en noget opgraderet model og nu med grøn skive.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)