Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
JacobNielsen Skrev:........... men udvalget af 178273'ere er ikke så stort, så man må tage hvad man kan få.
/Jacob
Bare et indspark - forslag, da jeg ved at mange kvinder synes at Yachtmaster small/medium modellerne er rigtig fede!!
Måske du skulle lure lidt på Chrono24 på G/S udgaverne af dem??
169623 = small size 29mm
168623 = medium size = 35mm
Mvh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 50
Tråde: 14
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
gmt-geek Skrev:JacobNielsen Skrev:........... men udvalget af 178273'ere er ikke så stort, så man må tage hvad man kan få.
/Jacob
Bare et indspark - forslag, da jeg ved at mange kvinder synes at Yachtmaster small/medium modellerne er rigtig fede!!
Måske du skulle lure lidt på Chrono24 på G/S udgaverne af dem??
169623 = small size 29mm
168623 = medium size = 35mm
Mvh. Jon
Tak for ideen med Yachtmaster, det var også min første plan, men vi har kigget på hos en AD, og den skulle det ihvertfald ikke være
/Jacob
•
Svar: 50
Tråde: 14
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg vil lige dele min efaring med ovenstående firma.
De har en fysisk butik i London - lige i hjertet af vintage land i området omrking Old Bond street og Burlington Arccade, det var en oplevelse at gå en tur i området og se det enorme udvalg.
De ville meget gerne sende mig uret fragtfrit, men jeg synes det kunne være skægt med en endagstur til London og hente uret selv. Så i går var jeg afsted og retur samme dag, med et ur i perfekt stand, det kan ikke have været brugt andet et par gange af den tidligere ejer.
Butikken var pæn og ordentlig, og uret var som aftalt lagt til side. De har været gode til at svare på email og har de er også til at komme i kontakt med på telefon. Alt i alt, en god butik, med styr på aftaler og villige til at handle lidt om prisen.
/Jacob
•