Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Dejligt ur, og dejligt at man med det samme kan spotte det. PP behøver ikke læne sig op af noget andet men holder stilen hele vejen.Lidt som med mange biler på vejene idag, man tænker kun over modellen hvis det er noget helt specielt, ellers ligner de hinanden op ad dage i en grad der gør at de bare passerer forbi som gode solide transportmidler. Det individuelle er der ikke meget tilbage af. Biler i dag er langt bedre end den gang man kunne kende forskel på en Amazon, en Taunus, en Opel Kapitän eller en Ford Zephyr - men ikke sjovere at se på.
PP er sammen med AP og heldigvis en del andre - stadigt let genkendelige ure - holder en stil der er mærketypisk - så jeg er svagt misundeligt - stort tillykke
vh
•
Svar: 130
Tråde: 12
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hvor er det flot!
Det er pænere og mere PP klassisk end 5980, synes jeg.
Jeg går ikke selv ind for at matche beklædningsdele, eller andet med sit ur, men inspireret af Rolex tråden er dette måske noget:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?V...K:MEWAX:IT
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Kim - Du siger bare til hvis vi skal lave noget bytte bytte købmand med din AP
Honnover - ja det er da rigtig, utrolig mange ligger sig op af det samme, og der er det dejligt at se de gamle mærker holder fast ved de har gjort i mange år.
rolexson - 5711 er klart mere klassisk PP. Sad lige og snakket med en god ven om hvor meget folk enlig går op i at et ur skal være oprindelig og som det altid har været. Så kom snakket på Panerai, at der går folk meget op i det, men langt de fleste har jo Luminova modellerne, selv om det enlig er Radimir modellerne som var de første og enlig mest klassisk PAM
•
Svar: 169
Tråde: 20
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Stort tillykke.
Jeg må også blankt erkende at det ur er et af mine top drømmeure.
Chronografen er lækker, men jeg kan faktisk bedst lide den enkle blå skive.
/Peter
•
jacob jensen
Unregistered
Også et af mine drømmeure tillykke med det,jeg syntes også det er flottere uden chrono

Kim se så at få skudt det "gamle" AP afsted
Jeg kan da høre omkring om der skulle være nogle som mangler en velfungerende (går jeg ud fra

) nyre
•