05-01-2013, 07:19 PM
Super fedt ur :) glæder mig til, at se den irl her indenfor den nærmeste fremtid...
Simon Hedegaard
|
Så landede den.... RED SUB!
|
|
05-01-2013, 07:19 PM
Super fedt ur :) glæder mig til, at se den irl her indenfor den nærmeste fremtid...
Simon Hedegaard
05-01-2013, 07:44 PM
MortenKN Skrev:Kunne man ikke godt smide en læderrem på sådan en rød Sub, eller er det "no go"?Tillykke med en sand klassiker. IMHO sidder en rød Sub på lænke eller NATO ! JK
06-01-2013, 07:07 PM
Vildt fedt....Stort tillykke, men den har levet et vildt liv
GODT GÅET !
07-01-2013, 03:33 PM
Tillykke med uret Morten. Faktisk sjovt mht. poleringen for som Klaus er inde på ser kronebeskytteren overraskende godt ud sammenlignet med hornene. Fordelen ved at det ikke står knivskarpt i kassen er at man tør bruge det
/Mads
08-01-2013, 09:25 AM
Tak Mads.... Jeg har timet klokken over nogen dage nu og den går faktisk overraskende præcist! Jeg bliver mere og mere glad for den og elsker den varme glød skiven har - Den er helt fantastisk. Og ja, at den har brugsslitage syntes jeg kun er charmerende. Der kommer en lænke til den i dag som jeg lige skal besigtige og hvis den ellers er okay så hapser jeg den og så er vi snart ved at være der.... En ny perle og lidt tandpasta på glasset, så kører den fint....
08-01-2013, 11:07 AM
KimT Skrev:Det bliver spændende at se om vintagefeberen fænger hos dig Hej Morten Tillykke med klokken - fed Rolex Klassiker! Kim - stort set alle der roder sig i den slags vintage klassikere bliver hooked - det er også kun et spørgsmål om tid før du selv bliver smittet med feberen! Vh. Jon -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
08-01-2013, 11:23 AM
Jeg har trods alt rodet med ure i en del år, men det er stadig ikke blevet til det store vintage. Det bliver nok ikke til meget mere end min 5513 fra slut firserne. Jeg kan sagtens forså det og jeg kan også se charmen, men jeg er altså mest til nyere ure.
Sendt via Tapatalk Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
08-01-2013, 04:24 PM
KimT Skrev:Jeg har trods alt rodet med ure i en del år, men det er stadig ikke blevet til det store vintage. Det bliver nok ikke til meget mere end min 5513 fra slut firserne. Jeg kan sagtens forså det og jeg kan også se charmen, men jeg er altså mest til nyere ure.
08-01-2013, 07:10 PM
De "små" vintage ure fanger mig ikke, har efterhånden prøvet en del gange med Omega 34-36mm, men et Breitling Navitimer fra 60`erne eller en vintage Rolex sub med mat skive
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
09-01-2013, 09:16 AM
HG Skrev:De "små" vintage ure fanger mig ikke, har efterhånden prøvet en del gange med Omega 34-36mm, men et Breitling Navitimer fra 60`erne eller en vintage Rolex sub med mat skive Yes yes - jeg har præcis samme holdning! Ingen af mine Omega vintage er små ure - det mindste jeg har er 36mm uden krone men langt de fleste er ml 38mm til 43mm uden kronen! Af Rolex vintage - der er det også de større af slagsen der er i samlingen Vh. Jon -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel.... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|