På listen hvis der var frit valg.
De tråde har været oppe flere gange herinde,syntes det sjove er at se når man opdager folk har "flyttet" sig
nu mener jeg det er et stykke tid siden at der har været en sidst,og der er jo også blevet vist flere ny lækre urnyheder på forskellige udstillinger
at der så ikke er så meget virkelighed i ens ønsker er en anden snak Icon_e_biggrin men hvad er jeres top 5 for tiden Icon_cool

Min ser således ud i vilkårlig rækkefølge

JLC Polaris (mit top ønske fra JLC har dog indset at jeg ikke kunne have det som eneste ur)
JLC Reverso i gult guld med brun læderrem (så bliver det ikke mere klassisk smukt til dress en model som virkelig er groet hos mig Icon_cool )
Rolex DeepSea (den skal være der need I say more Icon_e_biggrin )
Patek Philippe Jumbo Nautalius i stål på lænke (mener modellen er et must i en drømme samling)
VC Overseas Crono i stål på lænke (en drømme samling mener jeg skal have et ur med cronograf jeg mener ikke det kan gøres smukkere/bedre end denne Icon_cool )
Svar
If i had the money i would buy them all.

Lange Zeitwerk platin
Lang Homage F.A.Lange 1815 Moonphase
Patek.Nautilus 5712G
Richard Mille Felipe Massa
F.P.Journe. Octa Perpetuelle.
Its nice to have a dream Icon_e_wink Willy
Svar
Jeg er stadig bred i mine ønsker men i alle fald disse - som jeg bare synes er for dyre:

Universal geneve Tricompax med 4 subdials i den store udgave
JLC reverso

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg er ca. hvor jeg plejer at være.

PP 5980
Pam 292 eller 386
Rolex Daytona SS/Sort skive.
AP 15300 Blå skive.
Breitling Navitimer (vintage)
+ en masse andre Icon_e_wink

Forventer dog kun et af de ovenstående i 2011, men hvem ved hvad året bringer Icon_e_biggrin
Svar
Skal 2011 være pam år for dig Kim Icon_question
eller måske en 15300 Icon_question
Svar
Det kan kun tiden vise Icon_e_wink
Svar
Du vil blive fulgt nøje Icon_e_wink Icon_e_wink Icon_e_biggrin
Svar
Hvis der var frit valg?

Faktisk tror jeg ikke jeg ville købe andre ure hvis jeg vandt 10 mio. i lotteriet. Icon_e_surprised

Og dog, jeg ville måske koncentrere mig om Constellations i helguld med kasse og papirer. Det kunne jeg godt tænke mig.

vh Baun
Svar
Må være så lækkert nærmest at eje sine drømmeure Icon_e_surprised
Svar
Kim T Skrev:Det kan kun tiden vise Icon_e_wink

jeg havde en urmøde den anden dag og han havde PP 5980 på, den vil altså se lækker ud på din arm Kim Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)