Zenith
Har faet fat i en meget tidlig el primero. må sige, at det er et af de smukkeste ure jeg nogensinde har set. var ikke klar over at jeg kunne synes om en zenith næsten lige så meget som en Heuer.
MVH jan
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Hold da op Icon_e_surprised Det er godt nok super smuk vintage Icon_cool Hvilken årgang er vi cirka omkring, Jan ?
De venligste hilsner, John
Svar
Måske er andre klogere,men jeg tror det er en af de første dvs. 1969.
Svar
Den er superflot - lækker måde subdials overlapper. Jeg er enig i den er tidlig men om det er 69 eller lige op i halvfjerserne ville jeg ikke turde gætte. Værket skal så hedde 3019 phc mener jeg (blev til 400 - 410 og siden 4001) Den er superflot synes jeg - også delikate farver + sekundviser - skøn vintage du har fået der.
Denne her er også af de helt tidlige med 3019phc
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
camaro Skrev:Har faet fat i en meget tidlig el primero. må sige, at det er et af de smukkeste ure jeg nogensinde har set. var ikke klar over at jeg kunne synes om en zenith næsten lige så meget som en Heuer.
MVH jan
İmage
]

Hold nu op hvor er den bare lækker Icon_e_biggrin - Det skive design spiller 100% ... Icon_e_surprised
Simon Hedegaard
Svar
Super flot!
Se Zenith's hjemmeside. De har netop relanceret denne.
Så vidt jeg kan se i mine notater hedder denne ref. A 386 og blev lavet i 3500 eksemplarer mellem 1969 og 1971. Jeg mener også den kom med grålige subdials.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Tillykke med din rigtig flotte El Primero...lige den model jeg er på jagt efter. Så bare sig til hvis du en dag bliver træt af den Icon_e_wink
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Flot flot vintage Icon_cool
hvor stort er uret Icon_question
Svar
Super flot!!!

Tillykke med det.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
I øvrigt ser det jo næsten NOS ud - ingen slid at se på bagsiden - kronen som ny - hvilken fin stand det er i.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)