Hvad for et Panerai har du på idag?
Hej

Og ligenu må jeg nøjes med en Pam 55, og tro mig jeg vil gerne eje ovennævnte, men den har jeg desværre ikke råd til. Icon_e_sad

MVH Peter
İmage
Svar
Friskt billede af dagens (samme) ur
İmage

Jeg er enig i at der er noget helt specielt over pre-v modellerne. Jeg har været så heldig at erhverve mine på et tidligt tidspunkt, inden priserne gik bananas og inden de fleste (osse urinteresserede) viste hvad Panerai var :0)
Har osse denne LOGO i stalden, men mit hjerte banker nu engang for pvd-modellerne.
İmage
Svar
Hej Peter

Den absolut fedeste Logo model, iøvrigt 100% magen til den Sylvester Stallone brugte i filmen Daylight, igen et ur jeg meget gerne vil have i min lille samling af Panerais, men desværre er prisen på et oprindeligt Logo vel efterhånden oppe på omkring 300.000 kroner, så jeg må iøjeblikket nøjes med modeller fra 2000 og fremefter, og har iøvrigt otte forskellige, og selvfølgelig alle med fast bagkasse, da jeg synes at glasbagkasse aldrig har hørt til et Panerai. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
På en solbeskinnet lørdag blev det til denne..
MVH
Michael
PAM 233
PAM 305
PAM 292
PAM 390
Svar
Jeg bærer mit nyindkøbte Pam 288.
Ikke det mest almindelige, men nok et af de flotteste ure Panerai har lavet.

//Berg

//Berg
Svar
igen idag, nu med billede. Icon_e_smile

God dag til alle

//Berg

//Berg
Svar
Hej

Ligenu bærer jeg mit Panerai Pam 24. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Hej

Jeg fandt lige min Pam 55 igen, den er jeg bare så glad for. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
PAM 9A
İmage
Svar
Hej Peter

Det ur du viser er bare fedt, jeg er selv på udkig efter en Pam 9, da det efter min mening er en af de fedeste nyere Panerais, men en A serie synes jeg er for dyr, da dem med i B serien med Luminova skive går for cirka det halve, så en sådan kan jeg godt nøjes med, selvom en A serie er klart federe.

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)