Linde Werdelin 3 Timer - størrelse?
#1
Hej

Jeg var oprindeligt på jagt efter en AP 15300, lækkert ur men det virkede bare ikke som det rigtige ur for mig. Så jagten fortsætter.

Jeg har aldrig set et Linde Werdelin 3 Timer, men der er vist et par stykker herinde som er de heldige ejere. Måske i kan hjælpe mig lidt på vej mht størrelsen på uret og hvordan det sidder på armen? Gerne med et billede.

Normalt går jeg med et IWC 3536 eller et Sinn U1. Forholdsvis store ure, men passer alligevel min spinkle arm ok. Men LW'en dimensioner er vist bare lidt større. Jeg har prøvet et af de nu udgåede iwc ingenieur, men den sad dårligt på armen.

Hints til hvor jeg finder et brugt modtages gerne. Og er der nogen som har prøvet deres 5 dages prøve program?

Mvh
Henrik
Svar
#2
Hej Henrik

Jeg er den heldige ejer af et eksemplar og jeg har MEGET spinkle håndled - Men det sidder perfekt. Jeg har tidligere haft Panerai, men det føltes lidt for stort fordi kassen er noget højere. Samtidig er hele remsystemet og hornene en integreret del af kassen. Uret er meget lavt i profil - Noget lignende en SUB, og glider meget let ind under skjorten. Sidder super fedt og så er det ikke et ur man ser på alle gadehjørner
Eneste 2 anker JEG personligt har mod mærket er
1: Priserne på deres remme er SKYHØJE
2: De AR coater glasset på ydersiden på mange af modellerne (Incl 3-Timeren)
Hvis du bor i nærheden af Århus kan vi godt mødes og du kan få syn for sagen og prøve irl.
mvh
Morten
Svar
#3
Hej Morten

Tak for svaret og tilbudet, jeg sender lige en privat besked så kan vi aftale nærmere.

Mvh
Svar
#4
Tak til Morten for fremvisningen, lækkert lækkert ur.
Uret er rykket op på listen så nu går jagten på at finde et til samlingen.

Mvh
Henrik
Svar
#5
Selv tak Henrik - tak for øl og hyggelig ur sludder. Håber i fik noget ordentligt at spise på Grappa?
Svar
#6
Henrik Husted Skrev:Tak til Morten for fremvisningen, lækkert lækkert ur.
Uret er rykket op på listen så nu går jagten på at finde et til samlingen.

Mvh
Henrik

Prøv her Icon_e_biggrin
http://www.franzj.com
Svar
#7
Nogen som ved om LW laver deres straps i forskellige længder? Remmen på Morten's ur var alt for lang til mit spinkle håndled.
Svar
#8
Hvordan for lang?
Var det på grund af foldespænden eller selve længden på remmen?
By
G
Svar
#9
Foldespændet var justeret så det passede, ikke noget problem med komfort. Hvordan forklarer man det, det er den overskydende flap fra foldespændet som er for langt. Det er vel 2 cm for langt, sådan rent visuelt. Man kan selvfølgelig klippe det overskydende af, men det er nok ikke det pæneste Icon_smil

Jeg har et billede, men jeg kan ikke lige uploade det fra min iPhone.
Svar
#10
PB sendt
By
G
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)