116610LV - SHREK - HULK - IRL erfaring/indtryk?
Jeg er kommet i tvivl om mit næste ur...
Egentlig var jeg sikker på, at det skulle være den nye sorte SubC, men overvejer i denne forbindelse SubC LV.
Jeg bor jo langt-pokker-i-vold mod nord og kan ikke lige droppe forbi en AD og se uret .
Så, jeg tænkte om I, Kære Urbrødre; kunne give nogle førstehåndsindtryk?
Det er meningen(som så ofte før!!!) at dette er uret jeg skal bære og glædes over i de næste mange år fremover...
/SK
Svar
Ingen svar endnu, men måske er der ingen på forum som har købt den nye LV. Jeg kan kun huske at have set 1 stk til salg i DK (på nettet).
vh Hans Henrik
Svar
måske dette link kan inspirere dig:
http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=157441
Har selv 116613 - er enormt glad for det, de nye proportioner er lige efter min smag.
God jagt Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "
Svar
Piberyger@
Tak for linket!
Men;
Det har sådan set kun gjort valget sværere!
Lige nu står den 65-35 til LN'en...
/SK
Svar
Har lige siddet og kigget den ovenstående tråd på Rolexforums igennem, og jeg må indrømmer at jeg synes bedre og bedre om den grønne farve.
På nogle af billederne ser det virkelig lækkert ud Icon_e_biggrin
Men det var ikke et ur jeg turde købe, uden at have prøvet det irl.
Svar
Kim T Skrev:Har lige siddet og kigget den ovenstående tråd på Rolexforums igennem, og jeg må indrømmer at jeg synes bedre og bedre om den grønne farve.
På nogle af billederne ser det virkelig lækkert ud Icon_e_biggrin
Men det var ikke et ur jeg turde købe, uden at have prøvet det irl.
Præcis!!
Og linket henviser til en tråd hvor der kun er begejstning!!
Ikke Pro Vs Con.....
/SK
Svar
Jeg har haft begge på armen et par gange i udenlandske butikker (holder ofte hårdt at få prøve - men det kan jeg vist forstå)

Den almindelige er helt klart lækker og helt klart det sikre valg. Den nye grønne er UBETINGET lækker - skiven har et helt særligt skær/farve - ikke så voldsomt dominerende - men det er mig ikke muligt at sige, om man ville køre træt i den.

Som det rent umiddelbare - hvis ikke jeg skulle være forsigtig og tænke på hvad jeg ville mene om 1 år, så er det grønne det sjove og spændende valg for den mere individualistisk indstillede person, og den vil se godt ud mod hvid natur i Grønland.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Jeg har haft begge på armen et par gange i udenlandske butikker (holder ofte hårdt at få prøve - men det kan jeg vist forstå)

Den almindelige er helt klart lækker og helt klart det sikre valg. Den nye grønne er UBETINGET lækker - skiven har et helt særligt skær/farve - ikke så voldsomt dominerende - men det er mig ikke muligt at sige, om man ville køre træt i den.

Som det rent umiddelbare - hvis ikke jeg skulle være forsigtig og tænke på hvad jeg ville mene om 1 år, så er det grønne det sjove og spændende valg for den mere individualistisk indstillede person, og den vil se godt ud mod hvid natur i Grønland.
vh
Hmmm...
60-40
/SK
Svar
Jeg har også haft begge på armen, dog ikke samtidig. Den grønne skive sagde med det samme "køb mig", jeg syntes at spillet i den er rigtig flot, og ekspedienten (hos Klarlund, hvor det foregik), nævnte også at der er noget med en smule guld i skiven, som giver den det flotte udseende. Men derudover har uret et efter min mening et kedligt, grå-grønt kransindlæg, som jeg ikke synes kan stå sig mod skiven. Jeg har iøvrigt også flere gange haft den tidligere kermit på armen, og der kunne jeg heller ikke forlige mig med kransens farve. Så for mig er konklusionen at jeg ikke skal have nogen grøn Sub.

Dette er selvfølgelig 100% subjektivt, og jeg vil gerne supplere med, at jeg heller ikke umiddelbart faldt for 116610 i sort. Jo lænken, men egentlig ikke selve uret, hvor jeg hellere ville have en 16610 eller en 16600 igen.

/Bjørn.
Svar
Jeg har også prøvet begge ure samtidigt hos en AD i udlandet og ligeledes været i en fase hvor jeg har flirtet med den grønne - specielt det flotte spil i skiven fascinerer.

Den grønne ville være klart bedst til næste sommers besøg ved Wimbledons græsturnering i tennis, hvor farvenuancerne er grøn-lilla og alle Rolex reklamer radierer i grøn-gule farver der matcher græsset. Som all round ur i hverdagen er jeg dog nu helt klar: definitivt sort.

Check brugerafstemningen i nedenstående link fra watchquote ved selv at stemme. 83% giver LN topkarakter, 59% LV. Ikke at flertallet skal styre dit urvalg, men for mig er det ikke overraskende at LV i højere grad deler vandene.

[url]"http://www.thewatchquote.com/The-Rolex-Oyster-Perpetual-Submariner-Date-watch-with-black-or-green-surface-No_7636.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.thewatchquote.com/The-Rolex- ... o_7636.htm[/url]
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)