Køb af Pam Logo 005 eller 111
Hejsa

Så er tiden kommet til mit første Panerai ur. Jeg blevet lidt små lunken på de nævnte modeller. Er der nogen der ved hvor man får fingre i disse, gerne uden den lange venteliste som f.eks Klarlund har.

M.v.h

Claus "Pam jomfru"
Svar
Bedste bud er greymarket / brugt på diverse forummer.... ellers slipper du nok ikke for lidt ventetid.
Bo aka "Kongen" herindefra er rigtig skarp til at hjælpe med Panerai ure... Tjek køb og salg siden er på forum. Mener han har et par annoncer inde på andre ure. Kontakt ham. Det ville være mit bedste bud

God jagt
mvh
Morten
Svar
Hej

Jeg synes at du skal gå efter 005, grundet at den er med fast bagkasse, og du kan kigge hos Bo, Dreamwatch eller Mywatch, jeg vil gætte på en af de tre hurtigt kan skaffe dig et ur. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
I min verden er der dette rimelig simpelt.
111 har sandwich dial, det har 005 ikke.... derfor må det blive 111.

Har selv et Pam 111 og sandwich dial er en af de design features jeg vægtede højest da jeg valgte PAM model.

//Berg

//Berg
Svar
Bo "Kongen" er helt klart et super bud Icon_e_biggrin

Hvis jeg skulle vælge imellem 005 og 111 idag, ville 111 vinde med en meget lille fordel pga. sandwichskiven.
Bagkassen er jeg personligt ligeglad med, glas eller fast.........
Jeg synes til gengæld også, det er super fedt med logoet på 5´erens skive.
Jeg vaklede selv imellem de to modeller på et tidligere tidspunkt, og endte med 111´eren.

Lige et enkelt billede skal vi da også have Icon_e_biggrin

İmage
Svar
Hej

Jeg er helt enig med at sandwich skiven er fed, men jeg ville fortrække en fast bagkasse over en sandwich skive, men jeg har fornylig erfaret at et Panerai Pam 292 har begge dele, og det ur er bare fedt. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg er helt enig med at sandwich skiven er fed, men jeg ville fortrække en fast bagkasse over en sandwich skive, men jeg har fornylig erfaret at et Panerai Pam 292 har begge dele, og det ur er bare fedt. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Hvorfor er det du mener at en fast bagkasse er at foretrække??

//Berg

//Berg
Svar

MVH Peter
292 er for fedt...........
Har du set Micki har et ?
Svar
Berg Skrev:

MVH Peter

//Berg
Uden at ligge ord i munden på Peter, så tror jeg det er fordi, det er mere historisk korrekt.
Samt at de fleste værker ikke er noget "særligt" at kigge på. Standard, ikke in-house.
Svar
Kim T Skrev:
Berg Skrev:

MVH Peter

//Berg
Uden at ligge ord i munden på Peter, så tror jeg det er fordi, det er mere historisk korrekt.
Samt at de fleste værker ikke er noget "særligt" at kigge på. Standard, ikke in-house.

Tak for svar Kim.
Be that as it may, men da urskiven altid er blottet ville jeg prioritere at den ser godt ud frem for at prioritere at bagkassen ser ordentlig/historisk korrekt ud.

//Berg

//Berg
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)