23-01-2012, 10:04 PM
|
Hvad er jeres grail japaner?
|
|
24-01-2012, 05:54 PM
Den japanske gral jeg allerhelst så på mit håndled, hvis jeg nogensinde skulle være eneste overlevende i et post apokalyptisk zombie inficeret samfund, skulle være et Casio Mudman GW-9300GB:
![]() Med digitalt kompas, stød og mudder resistent, termometer, 31 tidszoner, radiostyret af atomur og drevet af solenergi - så er det først når solen ikke har skinnet i 8 måneder, at jeg vil komme i problemer. Desuden syntes jeg uret er, her helt i sort og med negativ display, en fryd for øjet mens det samtidigt er hurtigt og letaflæseligt. Det her ur, er for mig, det ultimative redskab til at holde styr på tiden når man lever en aktiv livsstil hvor man ikke skal være bange for at smadre et poleret stykke stålsmykke. Det eneste jeg kunne savne en smule ville være barometer og altimeter funktionerne som der er i Casio gw-9200-1er Riseman. Hvis de lige fik smidt det i en model magen til gw-9300GB, så ville jeg være ovenud lykkeligt. Mvh
25-01-2012, 08:54 AM
grobut Skrev:Den japanske gral jeg allerhelst så på mit håndled, hvis jeg nogensinde skulle være eneste overlevende i et post apokalyptisk zombie inficeret samfund, skulle være et Casio Mudman GW-9300GB: Normalt har Casio aldrig sagt mig noget, men den model er ganske tiltalende siden den både har looket og funktionerne. Ved du, hvor meget den koster?
25-01-2012, 10:31 AM
Hej Faurschou.
Jeg kan desværre ikke finde nogle der sælger den fra/i Europa, så man skal nok regne med at hente den hjem fra østen. Koster mellem 240-300 sterling pund (£) fra e-bugten. Ved ikke om den nogensinde kommer til at blive solgt på det europæiske marked, men jeg håber det lidt. Indtil videre må jeg bare nøjes med Casio Riseman, hader at handle uden for EU. ps. "standard"-modellen gw-9300-1er dog en del billigere og er til at finde indenfor EU, til mellem 170-190£. Jeg syntes dog den er meget federe i GB modellen. Det er selvfølgelig ligemeget, hvis man bruger uret udelukkende som brugsfunktion. gw-9300-1er - Eneste forskel, udover designet, mener jeg kun er at den her model er uden radiostyring. ![]() Mvh
27-01-2012, 06:14 PM
MM300
MM600 Grand Seiko diveren, når den bliver lavet i stål. Titanium er no-go for mig. /SK
27-01-2012, 06:25 PM
Jeg vil være rigtig beskeden og sige en: NOS Seiko - King Seiko Superior Chronometer
Er der nogen der nogensinde hører om sådan en til salg må i love at sende mig en mail |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)