Kan der laves en rem til dette ur??
Hej Ur tosser (altså på den gode måde Icon_e_biggrin )

Min mand har et smadder lækkert Oakley ur hvor remmen er knækket. Vi har sendt det ind til Oakley, får at høre om de kunne skaffe en ny rem, men uden held.

Jeg vil høre om der er nogen der kender eller har link til nogen I tror kan lave en ny rem til min mand Icon_smil Der vil gøre har super lykkelig her til jul Icon_e_biggrin

Uret er skråt der hvor remmen sættes fast og bliver sat fast med nogen skruer og ikke en "pind". Jeg ved godt at det så bliver en læder rem, men det gør nu heller ikke noget, hvis den bliver lidt grov i det.

Jeg vil gerne sætte et billede ind så man kan se hvad jeg snakker om, men hvordan gør jeg det??

Hilsen Mette
Svar
Hej Mette.

Få det præcise navn på modellen, så kan folk selv finde det på google billeder.

Hvad var Oakleys begrundelse for ikke at kunne sætte en ny rem på deres eget produkt?

Nu kender jeg ikke urets pris, men vær opmærksom på at en speciallavet rem ofte kan løbe langt over 1000kr (men selvfølgelig også billigere) så måske han skulle have et nyt ur til jul?
Svar
Hej

Som regel er det muligt at skære en læderrrem til, så den passer til uret.

MVH Peter
İmage
Svar
Grunden til at Oakleys ikke kun sætte en ny rem på, er at det er nogen år siden at modellen udgik.
Uret koste ca. 3000 kr. fra nyt, men det er nu ikke så meget prisen på uret, men mere det at min mand bare er rigtig glad for det ur, sådan er har man det jo med nogen ting.

Her under er der et link til billeder af uret.

[url]"http://picasaweb.google.com/105532653636531459695/OakleyUr#" onclick="window.open(this.href);return false;">http://picasaweb.google.com/10553265363 ... /OakleyUr#[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
Svar
Uden at være ekspert så tror jeg altså at du skal være mere end almindelig ferm til læderarbejde, for at lave noget der bliver til at holde ud at kigge på.

Du skal helt sikkert have uret sendt til dem der evt. tør/gider påtage sig opgaven, og det bliver ikke helt billigt.

Har Oakley ikke et andet ur han kunne tænke sig istedet, eller et andet mærke måske? Tror det er den mest logiske løsning, desværre.
Svar
Hej Speedy

Der kan mine evner til at tilpasse en rem, heller ikke nå, jeg havde ikke set nogen billeder der jeg skrev mit indlæg. Icon_e_sad

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)