Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Hej!
Har fået tilbudt et vintage Tissot men er lidt på udebane mht. prissætning.
Det er et Tissot Visodate Seastar Seven Automatic, Cal 784-1
Sælger forlanger kr. 1.000 for det men jeg synes jeg kan finde priser både over og under på Ebay m.v.
Nogen der kan hjælpe.
Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Givet Likes: 0
1000 kr. hvad er der at tænke over? Syntes det er et rigtigt flot dressur og selv med et service oveni er den da ikke for dyr!
•
Speedy Skrev:1000 kr. hvad er der at tænke over? Syntes det er et rigtigt flot dressur og selv med et service oveni er den da ikke for dyr!
Jov jov, man er vel vestjyde
Jeg kan finde dem fra omkring kr. 500 på ebay, Kaplans så jeg synes måske det var lidt i overkanten
Mvh.
Thomas
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
TDN Skrev:Speedy Skrev:1000 kr. hvad er der at tænke over? Syntes det er et rigtigt flot dressur og selv med et service oveni er den da ikke for dyr!
Jov jov, man er vel vestjyde
Jeg kan finde dem fra omkring kr. 500 på ebay, Kaplans så jeg synes måske det var lidt i overkanten
Mvh.
Thomas
Du kan næsten ikke være mere vestjyde end mig, der er kun 9 km. til æ haw der hvor jeg kommer fra
Men det kommer jo an på om det er et ur du bare må eje eller du forventer at lave big buisness på den, for hvis det er det sidste så ville jeg droppe det.
•
[/quote]
Du kan næsten ikke være mere vestjyde end mig, der er kun 9 km. til æ haw der hvor jeg kommer fra
Men det kommer jo an på om det er et ur du bare må eje eller du forventer at lave big buisness på den, for hvis det er det sidste så ville jeg droppe det.[/quote]
Jeg nænner ikke at sælge mine ure og jeg går med dem alle på skift, men derfor vil jeg jo ikke betale for meget for det
Mvh
Thomas
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Du kan måske godt kæmpe den lidt ned, på en 600-700 kr. med argumenter som f.eks. service... Men ellers slå til, hvis altså det er pænt og fungerende!
•
RunesS Skrev:Du kan måske godt kæmpe den lidt ned, på en 600-700 kr. med argumenter som f.eks. service... Men ellers slå til, hvis altså det er pænt og fungerende!
Jeg fik det for kr. 800, har lige lagt billeder ud i en anden tråd, det er helt fint.
Mvh
Thomas
•