Natoremme
Har lige fået lidt forskellige natoremme hjem fra den gode Tukjær/FirstWatch.dk.

Jeg tænker at de vil være perfekte som ferie remme.
Prisen er MEGET konkurence dygtig, og kvaliteten virker fin til prisen.

Hvad ser fedest ud efter din mening ?
Undskyld billedekvaliteten.

Den sorte er den mest diskrete.

İmage
İmage

Den orange er den mest friske, og meget iøjnefaldende.

İmage
İmage

Den grønne, er overraskende nok, min favorit. Lidt funky, men absolut fed IMHO

İmage
İmage

Her er de samlet
İmage

Fortsat god weekend Icon_e_biggrin
Ser godt ud, Kim. Den grønne er overraskende god til det orange ur Icon_e_surprised (men det vidste jeg godt Icon_mrgreen ) Den grønne er faktisk cool til rigtigt mange ure....
Den sorte er den eneste af de 2 jeg ville bruge til hverdag. Den Orange kunne være morsom på jagt eller ved specielle lejligheder. den grønne duer ikke. Icon_mrgreen

Nato er et langt bedre valg end gummi - ig Hanover har lært mig at hvis man vil beskytte bagkassen ken et lille stylle tape klare det!

vh Baun
Ser lækkert ud Icon_e_biggrin Den sorte er lidt kedelig og den orange er lidt for orange (hvis man kan sige det!) Og som du selv og Claus skriver, så syntes jeg faktisk at den grønne spiller super godt til uret...
Simon Hedegaard
Af dem der - kan jeg bedst li' den grønne.

Jeg havde selv min orange PO på den her:

İmage
Baun Skrev:..........og Hanover har lært mig at hvis man vil beskytte bagkassen ken et lille stykke tape klare det!
Det blev skam også påsat Icon_e_biggrin
Baun Skrev:Hanover har lært mig at hvis man vil beskytte bagkassen ken et lille stylle tape klare det!

Øh - mod hvad?

Da jeg havde SD har jeg haft alle tre farver af Nato remme på, og især om sommeren, hvor den tit kom en tur i vandet var den Orange et hit synes jeg. Og den synes jeg også vil være god på PO'eren.

Jeg havde endda et billede derude i fotospanden:

İmage

/Bjørn.

PS: Inden de spørger Claus, så jo. Jeg bliver s'gu nok nødt til at have en SD igen engang.
bjorn_e58 Skrev:
Baun Skrev:Hanover har lært mig at hvis man vil beskytte bagkassen ken et lille stylle tape klare det!

Øh - mod hvad?
Natoremmen vil over tid, hvis der er lidt snavs bag den,og det kommer der, lave et mærke på bagsiden af uret - kanterne fra remmen kan ses, når den tages af. En gennemsigtig tape på bagsiden, der hvor natoremmens sidder beskytter.
Jeg (og jeg ved mange andre) har set ure med skader fra natoremmen på bagsiden. Det sker jo ikke ved korttidsbrug, men ellers

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Jeg tror det var mig som kom med tippet om tape, for lang tid siden. Det er dog ikke min egen ide, men en ret udbredt praksis.

Det kommer selvfølgelig 100% an på hvor øm man er om sit ur - for det ER jo bagkassen vi taler om, og ikke noget man vil kunne se.

Men faktum er at der over tid samler sig snavs som kan afgive mærker på kassen. Jeg har oplevet at der efter en ferie har ligget en del sandkorn mellem bagkassen og remmen. Disse vil kunne give en del ridser når remmen arbejder imod uret.

Kan nogen forresten hjælpe mig i retning af nogle natoremme (ikke zulu) som er "bløde" bomuldsremme? De fleste jeg har fundet inkl. dem på billederne her - så vidt jeg da kan se - er alle i delvis eller hel nylon og derfor stive og plasticagtige.
Tape på uret, hvad bliver det næste drenge, at I beholder folien på det nye ur Icon_e_biggrin

Synes bare at det er total overkill at putte tape på sit ur for at bære en rem, så hellere lade være med at bruge den type remme hvis man er bange for lidt ridser..... Icon_e_wink Icon_e_wink

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)