DE SKU' SGU' HA' NOGLE TÆSK!!!
#11
Angående sluser.

Det er så bare et problem for en butik som Mortensen, i og med at der også sælges stang varer fra butikken, og sluser vil, helt klart udelukke kunderne som giver dem smør på brødet. Det eneste sted hvor sluser vil kunne fungerer, er i København på strøget.
Svar
#12
Søder Skrev:Angående sluser.

Det er så bare et problem for en butik som Mortensen, i og med at der også sælges stang varer fra butikken, og sluser vil, helt klart udelukke kunderne som giver dem smør på brødet. Det eneste sted hvor sluser vil kunne fungerer, er i København på strøget.

jo der er sluser andre steder, jeg har set en i Ålborg, og tænkte da på at det måtte være noget for Mortensen,-- trist at det er nødvendigt, og trist at de rare mennesker i Herning skal udsættes for de røverier
og husk at et gammelt ur bare er nyt ur der er blevet ældre
Svar
#13
Jeg siger heller ikke at der ikke er nogen butikker som har det, udover i København. Det jeg siger er, at hvis man ønsker at have sluser, så skræmmer det nogle af de kunder væk som køber deres standard varer. Jeg vil vove den påstand at Klitgaard i Aalborg har mistet kunder på at få lave sluser, men det er selvfølgelig kun en påstand.
Svar
#14
N/A
Svar
#15
... Jeg tror sluser vil betyde at mange "osere" ikke går ind i butikken. Hvor meget salg man så går glip af af den grund ved jeg ikke, men mon ikke visse forretningsfolk først beslutter sig til at de skal have nyt ur når de står med det i hånden og tænker: Jeg har solgt godt i denne omgang, jeg fortjener da et nyt ur!

vh Baun
Svar
#16
Ragner i Odense har ikke en s"sluse", men blot en låst dør, hvor man skal trykke på en knap - hvorefter en ansat låser døren op med en "fjernbetjening" - efter at man er blevet set (og filmet!) og fundet OK!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)