Ind og kigge på Oris
Aalborg har endelig fået en Oris AD - så skal ind og kigge i dag. Glæder mig som et lille barn til at få en 47mm klump på armen. Går umiddelbart efter "Oris Divers Small Second, Date" (den med orange markeringer) eller "Oris Divers Titan 'C' Small Second, Date" begge med lænke.

Nogen der har erfaringer - gode som dårlige er velkomne?
-Breitling Navitimer World
-Korsbek Oceaneer
-Rolex Datejust (1601)
Svar
Kan kun varmt anbefale Oris. De er super fede.

Lige de 2 du nævner har jeg haft. Blæev hurtigt træt af de orange markeringer, men den nye med keramisk krans er helt "dress" agtig, hvilket fik mig til at skifte den ud med mit elskede prodiver:

İmage

Man får super meget for pengene - her er det værd at bemærke at de kan fåes til gode priser i UK......
Svar
Marklund Skrev:Aalborg har endelig fået en Oris AD - så skal ind og kigge i dag. Glæder mig som et lille barn til at få en 47mm klump på armen. Går umiddelbart efter "Oris Divers Small Second, Date" (den med orange markeringer) eller "Oris Divers Titan 'C' Small Second, Date" begge med lænke.

Nogen der har erfaringer - gode som dårlige er velkomne?
Jeg kan varmt anbefale Oris TT1 SS. Lækkert ur. Husk at køb med lænke, da den er super.

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Kan kun stille mig hos ja koret
har selv haft Carlos Coste modellen som er 47mm et dejligt ur Icon_cool

Jeg syntes Oris levere rigtig meget ur for pengene og så er det heller ikke et ur man støder ind i så tit Icon_cool
Svar
Tak for de gode billeder - nu bliver jeg vist snart nødt til at trille fra kontoret, så jeg kan komme ind og kigge.

Det er også min fornemmelse, at man får meget ur for pengene + (som du siger Jacob) så ser man ikke uret så tit, hvilket absolut ikke gør noget.

Rent visuelt, så ser det robust ud - glæder mig til at få det i hænderne, så mankan danne sig et ordentligt indtryk.
-Breitling Navitimer World
-Korsbek Oceaneer
-Rolex Datejust (1601)
Svar
Det der for mig også gør Oris specielt er den måde det ligger på armen på
for mig gør det at de ikke virker så store som de oplyses men uret har stadigvæk en god præsentation på armen Icon_cool

Så kan man selvfølgelig sige hvorfor mange herinde som har haft Oris har solgt dem igen Icon_question
for mit eget vedkommene var de for at gøre plads til noget andet/dyrere og jeg valgte så at sælge da jeg kunne få en god pris for uret.

Men jeg har da dage hvor jeg ikke er så sikker på at det var en god ide at sælge det
"mit" Seamaster savner jeg der imod aldrig Icon_e_biggrin

I det prisleje Oris ligger i især hvis vi snakker brugt mener jeg ikke der findes federe ure Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)