Panerai 88
#1
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
#2
dit?
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#3
Har været....
Svar
#4
Fedt ur, hvad gav du for det?
Svar
#5
Uha, det er en del år siden, men mener at huske at jeg gav omkring 30k dengang (nyere brugt)
Og velkommen til Urdebatten Icon_e_wink
Svar
#6
Tak tak Icon_e_wink
Svar
#7
Jeg går selv og meget kraftigt overvejer at invistere i PAM 244 i 40mm
Svar
#8
Jeg er stor tilhænger af at man skal købe de ure der "tænder" en og ikke bekymre sig om andet.

Årsagen til at jeg skriver det, er at du skal være opmærksom på at kommer videresalg på tale, er 40mm modellerne svære at sælge.
Køber man uret for at beholde det og er videresalg ikke relevant, er det et super fedt ur.
Men tendensen blandt Panerai tilhængere er at det min. skal være 44mm og i dag måske nærmere 47mm. hvilket gør det svært på brugtmarkedet for 40mm. modellerne.
Mange (som mig) køber og sælger ure løbende, da smagen ændrer sig og lysten til noget nyt, presser på.
Andre køber ure og beholder dem, hvilket jeg har meget respekt for, men ikke mulighed for selv da mit ur-budget er begrænset.

Mht. 88´eren, så solgte jeg den fordi min smag ændrede sig og jeg syntes der skete for meget på skiven, men det er jo et spørsgmål om smag Icon_e_wink
Jeg kan dog godt forstå at du kigger på 40mm. modeller, da min egen smag også er rykket imod de lidt mindre ure.
Under alle omstændigheder må du have held og lykke med jagten og jeg glæder mig til at se hvad du får indkøbt Icon_e_wink
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)