Nyhed i den Danske urverden
Jeg håber at i vil tage lige så godt i mod mit nye tiltag indenfor urverdenen, som med Dreamwatch.dk.....lidt nyt skal der jo ske:-)

Jeg opretter en ny hjemmeside for salg af, primært, automatiske ure, i prisklassen 2k til lidt over 10k. Hjemmesiden er næsten klar, der mangler bare det sidste.

Da min primære interesse ligger i den lidt tungere del af ur markedet og tiden ikke er der til det, så har jeg valgt at overdrage ansvaret til siden, til en bruger herinde, som har en del erfaring med ure til under 15k. Navnet på hjemmesiden og den ansvarlige for salget på siden, kan i jo gætte lidt på

Sammen med [url]"http://www.dreamwatch.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.dreamwatch.dk/[/url] vil vi herefter være stærke på stort set alle prisklasser indenfor automatiske kvalitetsure.

Jeg håber i vil tage godt imod den nye hjemmeside

Hilsen
Micki "Dreamwatch" Jensen
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Gæt: Tukjær og dailywatch.dk Icon_smil

Jens-Kristian
Svar
Hej!

Er det både vintage eller kun nyere automatic ure?

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Godt bud JK, jeg lander den lige løbe lidt mere før der kommer mere guf på Icon_smil

Det er kun nyere ure i det prisleje, så der kommer desværre ikke fine vintage Omega ure i denne omgang Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Du må da som minimum linke de to sider tæt - Jeg ville ha lavet det i samme regi og ikke som "konkurrerende sider"

Det ville da ikke forhindre, at én person tog sig af alt over 15.000 og en anden af alt under?

Jeg ville også på sigt medtage vintage - og hvis det er manglende erfaring, sætte en vintage mand på (ikke jobansøgning Icon_e_biggrin ) den sag - for helt enkelt at dække mest muligt, og markedsføre det under samme navn - styrke dit "brand"

imho
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Du må da som minimum linke de to sider tæt - Jeg ville ha lavet det i samme regi og ikke som "konkurrerende sider"

Det ville da ikke forhindre, at én person tog sig af alt over 15.000 og en anden af alt under?

Jeg ville også på sigt medtage vintage - og hvis det er manglende erfaring, sætte en vintage mand på (ikke jobansøgning Icon_e_biggrin ) den sag - for helt enkelt at dække mest muligt, og markedsføre det under samme navn - styrke dit "brand"

imho
vh

Det der er så fantastisk i denne verden er at vi er så forskellige, og jeg har min holdning til at det uden sammenligning bliver det bedste på denne måde. Grunden til mit valg er der flere af.

- Jeg har ansat en som 100% står for den anden side. (jeg har ikke tid, og heller ikke den store viden/lyst til flere af disse ure)

- Personligt gider jeg ikke blade igenne 30 ure i prisklassen omkring 5.000 kr, hvis jeg er på udkik efter et AP til 80.000 kr, de to ting høre i min optik ikke sammen. Er du ude at kikke efter et lækkert jakkesæt til 10.000 kr., så vil du nok heller bruge en masse tid og energi på at kikke 100 sæt igennem til 500-800 kr.

Der bliver naturligvis et meget tæt sammenarbejde mellem de to sider, og da jeg er ejer af dem begge to så kommer handlen/pengene jo i samme kasse i den sidste ende.

Ikke at tanken om at lave en større hjemmeside har været på bordet, men jeg har bare en bedre fornemmelse for det her, det kan være jeg tager fejl og laver det om senere hen, men hvorfor gøre som alle andre?? Hvorfor ikke være den som er nytænkende og kommer med de nye ideer??

Det med at gøre ens brand stærkere, det bliver det jo ikke nødvendigvis bare ved at blive større.. Skal stadig holde den samme høje service, og urene skal være i top.. Man skal måske tænke over ikke at gøre sig "brand" for bredt, hvad ville der ikke ske med eks Rolex hvis de begynde at sælge quartz ure til 3.000 kr?
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Jeg forstår dine tanker helt. Jeg ville dog nok stadigt ha valgt en og samme indgang. Så kunne man vælge siden med over 15 eller under 15 - og nogen ville måske pendle lidt mellem de to dele, men vist kan det da fungere, og du har dine klare overvejelser. Held og lykke med det i alle fald.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det kan næsten kun være Claus Icon_cool
Svar
Spændende tilbage Micki. Det er nok ikke et sted jeg vil finde de ure jeg går efter - men det er der nok så mange andre der vil Icon_smil

Held og lykke med foretagenet.
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Jeg kan nok ikke løbe fra det er Claus som står for siden. Han har jo en enorm viden inden for dette segment..

Mange tak Hans Jørgen, man ved aldrig, det kan jo være du skal give en god gave eller andet væk en dag Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)