Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Hej Lima..og velkommen til forum!
Der har været rigtig mange fine indlæg, men jeg vil gerne slå et slag for en gammel sag:
[url]"http://www.vintageure.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=297" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.vintageure.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=297[/url]
skrevet i 2007 af Mads G. her fra forum...der er naturligvis sket en del på 3-4 år, men det meste holder nu stadig
Held & lykke med jagten!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 13
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej igen og tusind tak for al jeres hjælp. Jeg lovede jo at fortælle hvordan det endte, og nu har jeg faktisk købt noget til ham...
Siden sidst er mit budget blevet reduceret ret drastisk af at kæresten annoncerede, at han k u n ønskede sig flybilletter - men det er jo lidt kedeligt at lægge under juletræet. Omvendt synes jeg jo at det var en udfordring at finde noget ordentligt til omkring 3.000, så at finde noget til omkring en tredjedel af det gjorde det altså ikke rigtig lettere.
Jeg har købt et blåt seiko 6138-0030 til ham, som der ifølge nummeret (yes, jeg har læst op på hvordan man daterer et seiko) skulle være nogenlunde lige så gammelt som han selv er. Så det blev en kombination af affektionsværdi og hvad jeg tror han ville kunne lide ud fra hvad han ellers har.
Jeg har virkelig sat stor pris på al jeres hjælp og gode råd og jeg håber ikke I bliver alt for skuffede over hvad jeg er endt på. I har trods alt rykket meget siden jeg først sad og kiggede på nixon'er for en uge siden :)
Endnu engang rigtig, rigtig mange tak.
/Isabella
•
Svar: 256
Tråde: 11
Givet Likes: 1
Jeg synes det der er STORT Isabella!!!
- Du har virkelig lagt dig i selen for at finde noget specielt, og ikke bare sagt "den der, tror jeg" til en ekspedient i en Jack&Jones forretning!
THUMBS UP herfra!!
- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
Sådan! ...saftsuseme et godt valg!
Jeg har selv to gamle Seiko Chronographer fra mit fødselsår (og måned) i samlingen. Og selv her efter 32 år - så virker de fuldstændigt upåklageligt. Pandaen til højre har præcis samme værk, som den du netop har købt
•
Svar: 13
Tråde: 1
Sejt. Jeg har altså virkelig været glad for jeres hjælp, og ud over at jeg selvfølgelig glæder mig ret meget til at give ham det, har det også været lidt sjovt at gå fra at sidde og tænke "hvad fanden er en bezel?" til at kunne spotte de tydeligste forskelle på originale og nye dele :)
Så selvom jeg ikke har været så heldig at have en far som Joepete der lærte mig at tweeke ure før jeg kunne binde snørebånd, så tror jeg måske alligevel at jeg er blevet lidt grebet af den slags fin mekanik... så det er bestemt ikke umuligt at vi ses igen her på forummet - I har i hvert fald alle sammen gjort det til en rigtig god oplevelse :)
Ud over at jeg altid har haft stor respekt for folk, der virkelig har sat sig ind i noget, så har jeg endnu større respekt for folk, der også er store nok til at dele deres viden med andre.
/Isabella
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Super valg - på alle leder. Du--- når han ønsker sig flybiletter eller penge til flybiletter - kunne du jo gøre samme - hvis han kunne tænke sig rejsen var med dig
vh
•