Uventet Portuguese F.A. Jones
Rigtigt mange gange tillykke med den fine F.A.Jones. En af mine favoritter fra IWC Icon_e_biggrin
Jeg var faktisk tæt på at købe det da det var nyt, ved Wempe i Hamburg. Men handelen blev desværre ikke til noget
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Lækkert og atypisk IWC Icon_e_biggrin Stort tillykke med det!

/Mads
Svar
Lækkert værk og finish, men jeg synes det er synd, at IWC i dag skal skrive alt med de der kæmpe blokbogstaver Icon_evil
Det er for mig en deal-breaker. Den ville have været smuk med den gamle klassiske skråskrift.

På sportsmodellerne ser det fint ud, men på deres klassiske ure passer det meget sjældent til.
İmage
Svar
hannover_dk Skrev:Hvorfor mon regulatoren står helt ude i den ene side allerede her 15 år efter uret udkom - ser ud som om det kan være svært at lave næste justering hvis det løber, uden det bliver lidt mere kompliceret. Er jeg i skoven, når jeg er lidt skeptisk overfor regulatorer som står helt uden i den en eller anden side??
Uret er bare top$ i alle fald - så spørgsmålet er mere generelt.h

Nej det er du ikke. Det kan godt blive et problem, men mon ikke at regulatoren ender lidt mere mod centrum, når uret har fået et eftersyn (og i den ombæring, er blevet reguleret)?
Svar
RunesS Skrev:
hannover_dk Skrev:Hvorfor mon regulatoren står helt ude i den ene side allerede her 15 år efter uret udkom - ser ud som om det kan være svært at lave næste justering hvis det løber, uden det bliver lidt mere kompliceret. Er jeg i skoven, når jeg er lidt skeptisk overfor regulatorer som står helt uden i den en eller anden side??
Uret er bare top$ i alle fald - så spørgsmålet er mere generelt.h

Nej det er du ikke. Det kan godt blive et problem, men mon ikke at regulatoren ender lidt mere mod centrum, når uret har fået et eftersyn (og i den ombæring, er blevet reguleret)?

Ja, det ser lidt mærkeligt ud, men afskrækkede mig nu ikke. Det er faktisk kun 5 år siden uret blev lavet.

Hvis det bliver et problem med finjusteringen, må det jo laves. I det seneste døgn har uret tabt 3 sekunder. Det kan jeg leve med Icon_smil

JK
Svar
Smukt og lækkert ur, som man ikke ser så tit Icon_cool
Jeg syntes ikke at teksten størrelse gør noget.

Flot skive og remmen ser virkelig lækker ud.... Icon_cool

Stort tillykke med det... Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Mums for et lækkert ur. Kæmpe tillykke!!!!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)