Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg har tænkt på at lave et GTG med vægt på chronographer, og det gælder selvfølgelig alle, og jeg ejer 4 gamle Heuer chronographer, og en enkelt gammel Breitling Navitimer, men det kunne jo være sjovt hvis Hannover, Baun, petermn, og flere af dem med mange Chronographer kunne komme, og selvfølgelig også Claus T, da jeg ved at han også kan lide chronographer, udover hans Divere, men bare et forslag til et snarligt GTG hos mig.
MVH Peter
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
peter Skrev:Hej
Jeg har tænkt på at lave et GTG med vægt på chronographer, og det gælder selvfølgelig alle, og jeg ejer 4 gamle Heuer chronographer, og en enkelt gammel Breitling Navitimer, men det kunne jo være sjovt hvis Hannover, Baun, petermn, og flere af dem med mange Chronographer kunne komme, og selvfølgelig også Claus T, da jeg ved at han også kan lide chronographer, udover hans Divere, men bare et forslag til et snarligt GTG hos mig.
MVH Peter
Jammen du siger bare til, så kommer jeg hvis jeg kan!
vh Baun
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Min nye chronograf er desværre ikke færdig endnu, men jeg har fået et billede af bagkassen. Det lover godt syntes jeg
•
Svar: 420
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Speedy Skrev:Min nye chronograf er desværre ikke færdig endnu, men jeg har fået et billede af bagkassen. Det lover godt syntes jeg

Ja det skal jeg så love for 
Glæder mig til at se vidunderet..
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
•
Svar: 320
Tråde: 15
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg har også et par chronografer. Hvis vi ser bort fra de 4 øverste Ball ure til venstre, så er alle Zenith urene chronografer.
Og så en enkelt i Ball også:
Mvh.
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
Baun Skrev:peter Skrev:Hej
MVH Peter
Jammen du siger bare til, så kommer jeg hvis jeg kan!
vh Baun
... Ja det er vist fremgangsmåden  - Jeg kommer også gerne, såfremt kalenderen passer.
Med venlig hilsen - Geodoc
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Baun og Geodoc
Så må vi finde en dato der passer, jeg har allerede fået en tilmelding fra Camaro til Chronograph træf hos mig, så jeg må lige få det koordineret, så alle kan komme, men hvad med dig Hannover vil du tage turen over bæltet over til det mørke Jylland.
MVH Peter
•
peter Skrev:Hej Baun og Geodoc
Så må vi finde en dato der passer, jeg har allerede fået en tilmelding fra Camaro til Chronograph træf hos mig, så jeg må lige få det koordineret, så alle kan komme, men hvad med dig Hannover vil du tage turen over bæltet over til det mørke Jylland.
MVH Peter
God ide, Peter. Jeg er også klar til at deltage. Jeg har da også en enkelt chronograph, Seiko Ananta....
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
Super idé, Peter !!
Jeg kommer også helt bestemt gerne (det er jo gå-afstand for mig), selvom de eneste chronografer jeg ejer, er "billige" plastikchronografer fra Casio og Suunto.
Men jeg vil meget gerne nyde synet af andres chronografer !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Ja det vil jeg - hvem kan glemme Jørgensens hotel - men det er jo også et ? om tidspunkt. Jeg hører modsat mange herinde til de der ikke morer sig over længere bilture - men med lidt held kan jeg måske fange Baun med et tog til Nyborg på overturen og er man tilbage i Nyborg 0:06 eller 01:09 senest - så er der sågar et futtog tilbage til København - og i så fald skulle der vist meget til at stoppe mig. Så er det bare om Baun kører og om det er en dato der duer, men jeg er fleksibel der.
vh
•
|