18-10-2010, 09:00 AM
Selv om at jeg er vild med gummiremmen på Safarien, så tænkte jeg det var tid til lidt forandring.
Hvilket betyder tilbage til den originale konfiguration
Sidst jeg fik skiftet, var Klarlund meget søde til at gøre det, men der købte jeg også noget hos dem.
Jeg synes heller ikke det er særligt hensigtsmæssigt at køre ind til dem hver gang jeg vil skifte. (jeg bor på sydsjælland)
Så jeg tænkte, det klarer jeg da selv
Men hvad skulle jeg bruge ?
Første en skruetrækker og selvfølgelig den anden rem.

Faktisk skulle jeg bruge to skruetrækkere (en til at skrue på den ene side, og en til at holde på den anden side)
Men da jeg tænkte det vill blive for besværligt med en skruetrækker i hver hånd, og uret i den tredje
valgte jeg at finde en lille skruestik, hvori jeg monterede en "spids" fra en skruetrækker

Vi skulle også lige minimere chancen for ridser
Så på med noget stof.....

Så var det bare at holde uret på, og skrue med den anden hånd.

Det færdige resultat

God efterårsferie, til de heldige
Hvilket betyder tilbage til den originale konfiguration
Sidst jeg fik skiftet, var Klarlund meget søde til at gøre det, men der købte jeg også noget hos dem.
Jeg synes heller ikke det er særligt hensigtsmæssigt at køre ind til dem hver gang jeg vil skifte. (jeg bor på sydsjælland)
Så jeg tænkte, det klarer jeg da selv
Men hvad skulle jeg bruge ?
Første en skruetrækker og selvfølgelig den anden rem.

Faktisk skulle jeg bruge to skruetrækkere (en til at skrue på den ene side, og en til at holde på den anden side)
Men da jeg tænkte det vill blive for besværligt med en skruetrækker i hver hånd, og uret i den tredje

Vi skulle også lige minimere chancen for ridser
Så på med noget stof.....

Så var det bare at holde uret på, og skrue med den anden hånd.

Det færdige resultat

God efterårsferie, til de heldige
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)