Tør man ????
Godt nytår alle sammen :-)

@ KimT ,
Jeg havde faktisk ikke hørt at det kunne splintre , ups......
Har nu aldrig tabt en af mine ure så det går nok , af hvad jeg kan læse mig frem til skal man både være meget uheldig og tabe det fra høj højde.

@ Anders
Det er nemlig super fedt , jeg prøvede det hos en AD i Hamborg for nogle uger siden , de havde det ikke engang i vinduet , men gik alligevel ind og spurgte , de havde så et enkelt liggende i kælderen som ikke var blevet afhentet så det var til salg !!
Fik det prøvet og det er et virkeligt råt ur , selv min kæreste gav den tommelfinger op.
Jeg var overrasket over hvor let det var.
Jeg fik tilbuddet om at købe det , jeg var helt vild men jeg havde glemt de 9000 euro derhjemme Icon_e_wink
Med hensyn til bling bling så har jeg en PAM 320 og et Rolex gmt så jeg mangler et der supplere / bryder med de to

İmage
İmage

Billeder fra nettet , har ikke få taget mig sammen endnu til at tage et par shots.

@ Jesper
Jeg kunne godt tænke mig at se et par billeder

@ Michael
Fedt IWC den må du ha igen

Mit projekt kommer nok til at strække sig hen over foråret, jeg har nok besluttet mig for at skulle ha det.
Jeg skal ha solgt den grønne sub og lige have sat nogle flere penge til side.
Derudover håber jeg også at uret kommer på det grå marked snart , da jeg syntes de fleste ønsker over pris pga efterspørgslen.

Hvad skal man forvente det kommer til at koste nyt på det grå marked ?
Og hvad med et lettere brugt ?

Vh

Bastian
Hej

Kan ikke lige at at andre har nævnt det, men der et 441 til salg i DK

https://www.chrono24.dk/panerai/luminor-.../index.htm

Mvh Ole
Pedellen: Aka. Ole der bor på en skole
Svar
Hej Ole

Jeg har set den , den har været til salg i et stykke tid , desværre til en del over vejl salgspris.
Mht brugt, så er det svært at sige om der er et når du er klar til at købe - det er vel bare at vente og se - men jeg tror ikke der er ret meget at spare, også når man ser hvad de er til salg for allerede.

Forstår godt nu, med de andre ure du har, at det netop er den du er interesseret i :-)
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Det er ikke et limiteret ur, såvidt jeg kan se, så jeg tror ikke det stiger voldsomt de næste par år. Der er allerede 7 på Chrono24, det får ikke just prisen til at stige. Jeg tror jeg vil vente og se hvordan prisen arter sig på let brugte eksemplarer.

Mvh
Michael
İmage
Svar
Nu vil jeg først ha solgt rolex´et , så må jeg se hvad jeg kan få fat i til den tid

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)