Hvilke chronografer har I?
Jeg synes også størrelsen er perfekt til dig, Henrik - fedt ur Icon_cool

Hirsch laver flere modeller, som slutter helt tæt til urkassen. I øvrigt, så laver Hirsch også nogle super lækre foldespænder, så måske det ville være en fin kombination - med mindre du går efter original Omega rem ?
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Jeg synes også størrelsen er perfekt til dig, Henrik - fedt ur Icon_cool

Hirsch laver flere modeller, som slutter helt tæt til urkassen. I øvrigt, så laver Hirsch også nogle super lækre foldespænder, så måske det ville være en fin kombination - med mindre du går efter original Omega rem ?
Jeg har kigget på en Viscount læderrem fra Hirsch, i mat sort med folde spænde. Det behøver ikke at være original.... Icon_exclaim
Pt. fandt jeg lige en læderrem som jeg havde købt af Tommy Munk.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
ved nogen hvornår foldespænder kom til ur verdenen. Jeg ville ha troet så sent som 199x men kan tage helt fejl
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg kom til at tænke på, at jeg har gode erfaringer med Rios remmene. Denne her, til kun 29 EUR, ser da ikke værst ud:

[url]"http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhrenbandversand-p7239h1039s1041-Uhrarmband-20mm-schw.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhre ... -schw.html[/url]

I øvrigt, så passer den sorte læderrem fra din 2254´er jo også i størrelsen Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
guru13 Skrev:Min eneste chronograf... på en dejlig efterårsdag

İmage

PS.. bemærk hvordan det bevidste valg af den orange farve på skíven og viser, perfekt matcher farven på min hårpragt Icon_e_wink

Ja, det er en dejlig kombination, som om den blev lavet til Dig. Selv om jet godt kunne tænke mig, at den sagtens ville passe til min hårfarve også. Icon_e_biggrin
Skift ur, når du står op!
Svar
Jeg har en stak Heuer chronografer - alle chronografers moder!:
İmage
Svar
petermm Skrev:Jeg har en stak Heuer chronografer - alle chronografers moder!:
İmage
LÆKKERT lækkert lækkert Icon_cool

Den øverste til højre, hvilken model er det?
Og de to i box?

Flot samling.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
petermm Skrev:Jeg har en stak Heuer chronografer - alle chronografers moder!:
İmage

Fantastisk Icon_e_biggrin

Det er dog en usædvanlig lækker samling.

Den hvide autavia, nr. 3 til venstre fra neden, er det en automatic Jo Siffert med caliber 11 eller måske endda en chronomatic ?

Jeg havde for nylig kig på en manuel Jo Siffert i NOS-kondtion med valjoux 7733 , der var til salg på classicHeuer for 3.500 euro, men den blev desværre solgt før jeg fik trukket muldvarpen op af baglommen..

Og hvor er det iøvrigt smukt at se både en blå og en grå Monaco og tilmed i boks - Den grå udgave er jo også ved at komme godt op i pris efterhånden.

Igen - en meget meget flot samling du har.
Svar
Flot flot Peter!!

Der er godt nok sket noget siden vi sås hos Tukjær for et par år siden!

Kan du fortælle lidt om udviklingen mv?
Svar
FLOT FLOT samling - som andre falder jeg også pladask for dine Monaco tanks - men flot helhed

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)