Afstemning: Hvilket ur ville du vælge?
Omega Speedmaster Pro
Omega Planet Ocean
IWC Aquatimer
Et andet ur (Skriv hvilket i tråden - og husk nu masser af billeder!)
[Vis resultater]

Hvad ville I vælge?
Mon ikke også der er en del speedyer derude som så også kan gøre den model lidt kedelig Icon_e_wink
Svar
Jeg ville vælge Speedy'en, men er også farvet da jeg selv har en cal. 321, ST 145.0012 som jeg rigtig glad for.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Enig med Hannover. Speedmasteren er smukt designet, og har ikke ændret sig i 50 år. Klassisk design du aldrig går galt i byen med!
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
Planet Ocean. Og den store af slagsen Icon_e_smile Super meget ur for pengene. Klassisk design. Rolig skive. Tro mod sine historiske rødder.

İmage
Svar
En Submariner (Tudor 79090) ville også være et godt valg til 14K Icon_e_biggrin

İmage
(Billed nappet fra nettet)
Svar
Claus_K Skrev:En Submariner (Tudor 79090) ville også være et godt valg til 14K Icon_e_biggrin
Ja helt klart - også positivt i mine øjne, at den ikke sidder på alle arme, men jeg tog Speedy - fordi 14 K skaffer den - MÅSKE selv med kaliber 321 og den er i alle fald LET at få til 14. Er Tudor 79090 til 14K i original stand - næppe - men ellers JA -
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Tudor 79090 til 14K i original stand - næppe

Der er en her til præcis 14K => Svensk Salgsforum Icon_e_biggrin
Svar
Tak for masser af gode input! Det er endt med at blive en ret tæt dyst mellem Speedyen og PO, jeg er faktisk overrasket over at IWC'en er blevet kørt ud på et sidespor i så høj grad.

Nu ved jeg ikke om der er nogle der mangler at give deres besyv med (35 stemmer er trods alt ret pænt), men ellers; keep 'em comming!
Venlig hilsen
Jesper
Svar
Jesper B Skrev:............jeg er faktisk overrasket over at IWC'en er blevet kørt ud på et sidespor i så høj grad.

Det kan godt være, at grunden til dette er, at de mere spændende IWC modeller handles til noget mere end 14K ?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg undrer mig lidt over at mange opfatter PO som mere robust end Speedmaster - og tillægger det betydning.

PO er selvfølgelig mere vandtæt, men jeg vil da mene at man kan bruge en Speedmaster til det hele undtagen at dykke.

Jeg vil tro at der er i tusindvis af Speedyer der er brugt i mere en 25 år til det hele og har klaret det med fin stil.

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)