Afstemning: Hvilket ur ville du vælge?
Omega Speedmaster Pro
Omega Planet Ocean
IWC Aquatimer
Et andet ur (Skriv hvilket i tråden - og husk nu masser af billeder!)
[Vis resultater]

Hvad ville I vælge?
Inspireret af tråden "Det er svært at spå", kommer denne afstikker...

Her er hvad jeg skrev i tråden:
Jesper B Skrev:På sigt kunne jeg godt tænke mig at opgradere min Seamaster til noget lidt dyrere. Jeg tænker Speedmaster Pro, Planet Ocean eller Aquatimer, som alle er ure der (så vidt jeg kan se) kan erhverves for 12-14 K.
(Sælger jeg min Seamaster samtidig, er det en relativt overskuelig investering på omkring 5 K.)
Så derfor er spørgsmålet:
- Hvad ville du vælge, hvis du skulle have ét ur til alle lejligheder - og budgettet var max. 14 K Icon_question
Venlig hilsen
Jesper
Svar
Speedmaster pro - no doubt. Jeg er kronografmand - så tag det med - men den er så smukt designet også
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg har sagt po, da jeg ikk ved hvilke at du kan få for 14 k, jeg har ikk set nogle nemlig.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Af de 3 ure har jeg også sagt PO. Den ligger mellem den rå IWC og den sofistikerede Speedy.

Skulle det være mit eneste ure ville PO'en være mest alsidig og kunne tåle de fleste tæsk.
Svar
Stinger Skrev:Af de 3 ure har jeg også sagt PO. Den ligger mellem den rå IWC og den sofistikerede Speedy.

Skulle det være mit eneste ure ville PO'en være mest alsidig og kunne tåle de fleste tæsk.

Også min stemme, når nu det kun måtte være ét ur - men i praksis havde jeg valgt en Speedy, og så en Seiko beater til poolen/stranden Icon_cool
Svar
Klart en AT
et lækkere ur mener jeg ikke kan købes for de penge Icon_cool

Men det er jo også et spørgsmål om hvilke stil du søger
Svar
Jeg er lidt splittet mellem en Speedmaster og IWC´en, men endte med at stemme på Speedmasteren.
PO´en har aldrig sagt mig noget. Det må blive Speedmasteren på grund af historien.
Svar
Hej.

Jeg har stemt på Planet Ocean, syntes man får meget ur for pengene, og så kan det bruges til en hver lejlighed, både på gummirem og lænke.
İmage
God weekend til alle Icon_e_biggrin .
Mvh Peter...
Svar
Ja, da jeg har det lige som Hannover..... Speedmaster. Da jeg er ejer af mit drømmeur Zenith El Primero m. fuld kalender, dato,ugedag, mdr. men da det ikke fås for 14k så er det da helt klart speedmasteren der tar over. Den fås jo heller ikke for 14k..... cal 3.. Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Jeg har valgt Speedy'en. Og hvorfor så det? Jo der er alt for mange Planet Ocean ure derude og det bliver derfor kedelig i længden. Speedy'en er bare lækker og har en fantastisk historie at fortælle, hvilket tæller i min verden.

Det er også et ur som ser fed ud med lænke, læder, nato og sikkert også med gummi. Så ville klart selv gå efter et speedy.......
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)