04-10-2010, 08:49 PM
Det er efter min smag synes at safari passer bedste med brun hornback rem.
|
Spørgsmål til AP fans + 2 Jokers
|
|
04-10-2010, 08:49 PM
Det er efter min smag synes at safari passer bedste med brun hornback rem.
04-10-2010, 09:22 PM
m.dk Skrev:Det er efter min smag synes at safari passer bedste med brun hornback rem.Og smag kan ikke diskuteres Hvis vi alle kunne lide det samme, ville der ikke være meget ved det. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
04-10-2010, 10:01 PM
Aquanaut er vandtæt til 120m. Beklager at jeg har sået tvivl om dens evner som dykkerur.
Den eneste rigtige diver i Tage's udvalg er vel ROO Diver der som den eneste har dykkerkrans. Mvh Klaus Mvh Klaus
05-10-2010, 09:14 PM
Tage Reinhardt Skrev:Kære AP fans, Citat:All nice watches but have you considerd a PP. nautilus?The Aquanaut i have owned is a nice watch and discrete.The AP Safari is a striking watch and is easy to sell again.The VC is very hard to sell again i would keep away from that.If you are thinking about a watch to keep i would go for the PP.Hope you are happy with what ever you buy.
06-10-2010, 03:41 AM
Hej
Jeg ville uden diskussion vælge ROO Diver, da det efter min mening er det langt mest rå og fede ur AP er kommet med i lang tid, og så er det hele inhouse, da jeg jo som bekendt ikke er vild med modulchronographer, som er i Panda og Safari. MVH Peter
06-10-2010, 01:59 PM
Til Willy: Jeg har ikke rigtigt overvejet et PP Nautilus til samlingen. Jeg ved egentligt ikke hvorfor. Måske skulle jeg gøre dette? Det vil jeg tænke over.
Det er god og relevant feedback at VC er mindst populær på brugtmarkedet. Det får mig til at styre udenom mærket i dette felt. Til Peter: Du har helt ret. AP Diveren er virkelig hot! Rå og stilrent gennemført.
22-10-2010, 11:46 PM
Kære Alle,
Jeg skylder alle de fremragende input-givere at give en status. Alle fodbold-interesserede ved at Wayne Rooney har lavet en 360 U-vending fredag. Pinligt. Ihvertfald usmart i pressen. Jeg har selv været i det små-pinlige U-vendende: jeg var bl.a. baseret på råd fra dette fora klar til at bestille ROO Diver, hvilket jeg gjorde hos Juweliier Wilfart, tilbuddet blev accepteret, men uret blev solgt for næsen af mig... En speciel oplevelse. Nu har jeg til gengæld lavet en "Waynee Rooney" - og indset at min skæbne ikke er Diveren, men Safarien. Et nyt Safari bliver mit indenfor de næste par uger, Tak for super input!
23-10-2010, 03:10 AM
SÅDAN..............
Fra en Safari ejer til (snart) en anden, kan jeg kun sige..................... Tillykke Det kommer du ikke til at fortryde. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|