04-10-2010, 09:45 PM
Dette skal lige deles ud !!!
Har et Chopard Pro One GMT, som pludseligt havde en løs krone..
øv øv øv.
prøver lokal ur pusher, som intet kan gøre... extra øv !!
får hint om at Hingelberg muligtvis kan lave det
Jubiii.
Sender det til Lars fra Hingelberg som efter et par dage melder at uret har fået et slag på kronen, så det skal sendes til Tyskland for at blive reppet...... Øvvvvvv , og nok møg dyrt.
Vente, vente !!
Tyskland melder !! vidresendes til swiss
, så hænger mulen altså !!! så kan jeg godt begynde at spare sammen !.
Men sådan er det, dyre ure, dyre service og rep.
Efter endnu lidt venten får jeg en mail fra Hingelberg, log tør jo næsten ikke at åbne den........
SÅ er dit ur kommet tilbage og dit ur har fået et komplet eftersyn, ny krone. Det koster GRATIS Det har jeg nu aldrig oplevet før at CHOPARD laver det gratis, når et ur har fået et slag. Du skal dog betale for forsendelsen til Tyskland og forsikring af uret, som på den nette sum af 350,- Kr.
Er Det Ikke Fantastisk ? så kan det da ikke blive meget bedre.
Takker mange gange for fantastisk service, og super kontakt med Hingelberg.
Mvh.
Bjørn Hell Andersen
Har et Chopard Pro One GMT, som pludseligt havde en løs krone..
øv øv øv.
prøver lokal ur pusher, som intet kan gøre... extra øv !!
får hint om at Hingelberg muligtvis kan lave det
Sender det til Lars fra Hingelberg som efter et par dage melder at uret har fået et slag på kronen, så det skal sendes til Tyskland for at blive reppet...... Øvvvvvv , og nok møg dyrt.
Vente, vente !!
Tyskland melder !! vidresendes til swiss
Men sådan er det, dyre ure, dyre service og rep.
Efter endnu lidt venten får jeg en mail fra Hingelberg, log tør jo næsten ikke at åbne den........
SÅ er dit ur kommet tilbage og dit ur har fået et komplet eftersyn, ny krone. Det koster GRATIS Det har jeg nu aldrig oplevet før at CHOPARD laver det gratis, når et ur har fået et slag. Du skal dog betale for forsendelsen til Tyskland og forsikring af uret, som på den nette sum af 350,- Kr.
Er Det Ikke Fantastisk ? så kan det da ikke blive meget bedre.
Takker mange gange for fantastisk service, og super kontakt med Hingelberg.
Mvh.
Bjørn Hell Andersen

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)