Feeed Oplevelse !!!
Dette skal lige deles ud !!!
Har et Chopard Pro One GMT, som pludseligt havde en løs krone..
øv øv øv.
prøver lokal ur pusher, som intet kan gøre... extra øv !!
får hint om at Hingelberg muligtvis kan lave det Icon_e_wink Jubiii.
Sender det til Lars fra Hingelberg som efter et par dage melder at uret har fået et slag på kronen, så det skal sendes til Tyskland for at blive reppet...... Øvvvvvv , og nok møg dyrt.
Vente, vente !!
Tyskland melder !! vidresendes til swiss Icon_e_wink , så hænger mulen altså !!! så kan jeg godt begynde at spare sammen !.

Men sådan er det, dyre ure, dyre service og rep.

Efter endnu lidt venten får jeg en mail fra Hingelberg, log tør jo næsten ikke at åbne den........

SÅ er dit ur kommet tilbage og dit ur har fået et komplet eftersyn, ny krone. Det koster GRATIS Det har jeg nu aldrig oplevet før at CHOPARD laver det gratis, når et ur har fået et slag. Du skal dog betale for forsendelsen til Tyskland og forsikring af uret, som på den nette sum af 350,- Kr.

Er Det Ikke Fantastisk ? så kan det da ikke blive meget bedre.

Takker mange gange for fantastisk service, og super kontakt med Hingelberg.

Mvh.
Bjørn Hell Andersen Icon_e_biggrin
Svar
Super dejlig historie Icon_e_biggrin Jeg elsker, når sådan noget koster gratis Icon_e_wink Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
Jo da - helt klart lækkert - og godt det bliver kommunikeret ud
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det er herligt når den slags sker. Specielt når vi taler finere ure i den tunge ende, er det jo ekstra lækkert. Lars er en fino fyr som er meget hjælpsom og godt ved hvad god service er. Så jeg har også kun de varmeste anbefalinger af Hingelberg.

Jeg var selv forbi Knud Pedersen i Brabrand efter et Rolex, der skulle have nyt glas. Fik at vide det desværre ikke var færdigt og om jeg kunne komme igen mandag. Tja...jow kunne jeg vel godt Icon_e_confused Da jeg så hentede uret i går, beklagede de meget at jeg kørte forgæves fredag, og om jeg var tilfreds hvis de reducerede regningen fra 1.650 kr. til 500 kr. Icon_e_surprised Selv om 1.150 kr. ikke er alveden, er det i mine øjne stort at smide sådan en rabat pga. 3 dages forsinkelse. Så super service hos Knud Pedersen i Brabrand.

/Mads
Svar
That kind of service makes people come back again.Many people never learn that lesson.Nice story i will remember the name of that dealer. Icon_e_smile Willy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)