Svar: 383
Tråde: 44
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg håber at få løst mine "små" problemer.
Rolex EXploder II
Tudor Snowflake 1975
Tudor Herritage "har ikke råd til en Monte Carlo"
Så ville jeg faktisk være nææææææææææsten tilfreds.
•
Svar: 352
Tråde: 31
På sigt kunne jeg godt tænke mig at opgradere min Seamaster til noget lidt dyrere. Jeg tænker Speedmaster, Planet Ocean eller Aquatimer, som alle er ure der (så vidt jeg kan se) kan erhverves for 12-14 K. (Her er det jo så oplagt at spørge: Hvad ville I vælge?)
Sælger jeg min Seamaster samtidig, er det en relativt overskuelig investering på omkring 5 K.
•
Svar: 12
Tråde: 1
GMT-master
Pam 244
Så ville jeg være en glad mand
•
jacob jensen
Unregistered
JLC Master Compressor Memovox.
Rolex Seadweller DeepSea.
Seiko Diver som beater.
Rolex DS kan være mit sidste ur indkøb
tror ikke jeg om fem år føler mig gammel nok til at bære guldur
•
Svar: 256
Tråde: 11
Givet Likes: 1
Over de næste fem år kunne jeg nok være heldig at få sat fra til en Aquatimer ref.: 3548 på stål!
Ellers kunne det være sådan noget som Seamaster 2254:
Eller fange en "underdog" á la Bulgari GMT ref.: DG40C14SSDGMT
Eller den flotte Tudor Heritage
Men der ville kun være til en enkelt af de ovenstående, det ved jeg med sikkerhed.....
- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Jeg vil gerne have fat i en Grand Seiko Automatic og hvis tingene går højt, så kunne jeg godt tænke mig få lov til at eje lidt flere Panerai ure
De venligste hilsner, John
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Jeg spår ganske små ændringer - jeg har hvad jeg behøver, og har en god del at skifte med - men på ønskesedlen kunne absolut være en Universal Geneve Tri Compax fra 1950 ca og en JLC reverso - (vintage somehow), en Heuer Monaco og - måske noget Minerva, angelus eller ligende, men problemet er, at de ligner en del det jeg har i forvejen
vh
•
Om 5 år har jeg stadig min Dweller og så er der forhåbentlig kommet en Linde Werdelin til samlingen, og måske den nye Rolex Explorer II hvis den ikke får den ærgelige kasse ala de nye Sub's.
•