Fantastiske vintage modeller
Der er jo fint plads til forskellige typer arrangementer - og også noget lidt mere eksklusivt hvor der er lækkerier på bade ursiden og på "opvartningen".

Nu er jeg jo til Vintage - så rammerne må gerne være stemningsfyldte også.

Gad vide om sådan et arrangement kunne samle fx. 15 deltagere.

Og gad vide hvad det faktisk vil koste - 4-5 K incl overnatning?

vh Baun
Svar
Hold op der er nogle lækre samlinger. Icon_e_surprised

Et lille sidespørgsmål, nogen der ved hvad dette farvede armbånd hedder og hvor kan man få det: http://i136.photobucket.com/albums/q164/...010149.jpg
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar
Så dyrt er det slet ikke. Jeg ved Molskroen tager ca. 2.000 pr. person (for dobbeltværelse) for et gourmet ophold, hvor den får max. gas, og i min verden ikke fås bedre i DK. Godt nok ikke Michelin, men det er vist kun fordi de ikke våger sig uden for KBH for at dele stjerner ud Icon_e_wink

Et lignende ophold på Hesselet koster 1.600 kr. Så det er såmænd ikke såååå galt Icon_e_wink

/Mads
Svar
Jeg ville helt klart være på, hvis sådan et møde blev stablet på benene Icon_e_biggrin
Svar
Jeg er med.

Er både til vintage og moderne... men er med tiden nok blevet mest til vintage..
Er også til god mad med god vin..

Jeg mener vi sagtens kan finde noget billigere...

Jeg ville ønske der også var mulighed for et par besøg hos et par AD'ere.

Alternativt... Hamburg...Så er Wempe, Becker, die Uhrenbörse og andre gode butikker tæt på. Det er også en del gode restauranter....
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
det lyder som en super ide.

Jeg er med, hvis kalenderen tillader det Icon_e_smile
Svar
Jeg rejser lidt rigeligt - eller har gjort, så udlandet med urbutikker trækker ikke nok, også fordi jeg er til vintage - så det skulle være i forbindelse med noget marked for sådane - eller besøg med rundvisning hos Rolex/JLC/Omega e.l. hvis det var udlandet (eller Basel messen indgang osv.)

Ellers - Molskroen lyder godt men også andre tilsvarende steder - gerne i København Icon_e_smile - ville givet få besøg af os hvis det var der man lavede noget
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg ville helt sikkert være med på idéen hvis kalenderen tillader, dog er urbeholdningen på et minimum Icon_redface
Molskroen lyder som en fin ide.

Alternativt kunne man placere mødet midt i landet, Hvedholm slot ved Faaborg har nogle ok rammer. Mad/vin var helt ok for et par år siden da jeg var der.

http://www.slotshotel.dk/index.php?optio...&Itemid=49
Svar
Jeg ville også være frisk på sådan et arrangement, selvom min "samling" PT kun tæller min Dweller og først udvides næste år...

Mads med dit kendskab til AP, hvad gætter du så på at det AP concept ur som ham inderen bærer det koster? Og måske endnu mere interessant, hvordan i HELVEDE har han fået det raget til sig? Hvis det kun er et koncept ur så er det vel næppe i produktion? Det må da svare til at købe en koncept Rolls Royce som ikke er gået i produktion, og det er jo totalt uhørt???
Svar
AP RO Concept er lavet i 150 stk. Der findes en serie under RO der hedder Concept. Der er foreløbigt kommet tre forskellige LE modeller over de sidste 5-6 år. Så det er ikke noget unikt ur han har. De blev solgt til ca. 1,4 mio. for 5-6 år siden. Aner ikke hvad de ligger i pt., men mon ikke de kan findes til en god mio.? Icon_e_wink

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)