Er der ved at gå inflation i Vintage Navitimere?
Jeg har længe ønsket mig sådan en og det skal ikke være nogen hemmelighed, at Søren Ingvardsens smukke Navitimer, som han præsenterede på GTG eventen hos Claus T., skubbede voldsomt på købelysten.
Sørens Navitimer med de sorte subdails er bare fantastisk smuk - og så er det jo den oprindelige farve kombibation.
Der var bare det ved det, at på min nethinde var billedet af det underskønne ur med hvide subdails brændt ind tilbage da jeg begyndte at interesere mig for ure.
Så købte John Hanover sådan en...

øj øj øj.... jeg var på dette tidspunkt faktisk igang med at snakke med Morgan(Copenhagen Watches) om en Navitimer, som jeg simpelthen var vild med.
Så det blev til et køb - og her er den. Selvom jeg ikke har taget billeder af værket, kan jeg sige, at det står knaldflot. Uret blev åbnet den aften jeg besøgte John Hanover, så jeg er helt sikker på, at det er vurderet af en expert.
Mine billeder yder ikke kassen fuld retfærdighed. Den står meget, meget flot. Uret har fået kærlig behandling af Mølbak. Kassen er behandlet præcist så nænsomt, som en kasse der var i super stand skal. Tak til Morgan og til Mølbak.
Nu nyder jeg uret i fulde drag.
Vh Baun