Rolex og priser
KlausM Skrev:Mon ikke det kommer til at gavne brugtpriserne Icon_e_surprised

Mvh
Klaus
Jo det må det afgjort gøre, så på den led er det fedt nok
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Nogen som kan oplyse mig prisen på en ny GMT Master IIc... rart at vide, da jeg er ved at sælge...

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Pelz Skrev:Nogen som kan oplyse mig prisen på en ny GMT Master IIc... rart at vide, da jeg er ved at sælge...
Jeg kigger selv lidt på den model og er derfor interesseret i at vide, hvorfor du sælger uret, hvis jeg må være så 'fræk' at spørge...
Svar
Sociologen Skrev:
Pelz Skrev:Nogen som kan oplyse mig prisen på en ny GMT Master IIc... rart at vide, da jeg er ved at sælge...
Jeg kigger selv lidt på den model og er derfor interesseret i at vide, hvorfor du sælger uret, hvis jeg må være så 'fræk' at spørge...

Jeg sælger KUN fordi jeg hellere vil have den nye submariner. Jeg har sendt dig en PB!

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Micki Jensen Skrev:Jeg sidder lige og kikker på de nye priser Rolex er kommet med per 1 sep. Synes godt nok det går stærkt med at sætte dem godt op.

I 2006 købte jeg et Daytona S/S som kostede vejl. 49.995 kr, det koster i dag 65.995 kr, det er steget 15.000 kr på 4 år, gad vide om den udvikling forsætter? Er med på at tingene burde stige 2-3 % om året, men det her er jo en del mere.

Prisen for 116520 er i dag DKR. 64.400, så du ligger lige knap 1.500 for højt...
Mvh., Bo.
Svar
KlausM Skrev:Hvad ligger en Deepsea på?
Mvh
Klaus

Eksakt ligger den på DKR. 60.800..
Mvh., Bo.
Svar

Den koster efter den 01-09-2010 DKR. 45.100...
Mvh., Bo.
Svar
Stinger Skrev:Ja, det går hurtigt. Men jeg tror det er helt bevist. Rolex prøver måske er blive lidt mere eksklusivt og ikke noget som sidder på "alle og enhvers håndled".

Hvis vi taler mekaniske ure, så har jeg på fornemmeren, at Rolex sidder på rigtigt mange håndled Icon_smil

/Peter
Svar
SPACE-DWELLER Skrev:

Den koster efter den 01-09-2010 DKR. 45.100...
Tak for oplysningen Bo.

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Alle de vejledende priser kan ses på urværket.dk

De er gode til at skrive de mest up to date priser da det får deres priser til at se bedre ud.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)