Hvad bliver dit næste køb?
Mit næste Rolex bliver en sub eller GMT fra ca 1982-83.

Formodentlig en GMT.... da jeg har en Sub (fra 1985-86).

vh Baun
Svar
bartsimp Skrev:For mig bliver det enten et 1665 eller et AP 26300, det må tiden vise, men hvis et af de 2 ovennævnte skal ind må mit JLC MCC ud. Jeg har gjort op med mig selv at jeg kun skal have 4 ure.

Mvh
Thomas

1665 er for mig også uret jeg vildt gerne ville have, da det ikke har hvidguld markeringer og er med plexi, men prisen er pt ca. det dobbelte af en alm 16600 med tritium, og det har jeg ikke budget til lige nu med mindre jeg sælger meget ud og det vil jeg ikke. Men da jeg godt kunne tænke mig en Sd så er det som sagt en lidt nyere model jeg går efter.
vh Hans Henrik
Svar
Enig i at et SD 1665 er "must have" da det nok er det lækreste Rolex dykker til dato (hvis man ellers er til vintage Icon_e_wink )Efter jeg fik et Daytona 6263 har den værste Rolex-feber lagt sig. Evt. et Daytona i hvidguld, men ellers venter jeg bare på at brugtprisen på AP Offshore ref. 15703 kommer i et ok leje da det er et ur lige efter min bog Icon_cool

İmage

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Efter jeg fik et Daytona 6263 har den værste Rolex-feber lagt sig. Evt. et Daytona i hvidguld, men ellers venter jeg bare på at brugtprisen på AP Offshore ref. 15703 kommer i et ok leje da det er et ur lige efter min bog Icon_cool

İmage

/Mads
Jeg ventet med dig, så du må meget gerne løbende orientere om prislejet Icon_e_biggrin Et af de mest maskuline og veldesignede ure IMO. Min 'grail'. Icon_mrgreen
Svar
hvad ligger dette AP i nu, og hvad regner du brugtprisen bliver
Svar
DanBS Skrev:hvad ligger dette AP i nu, og hvad regner du brugtprisen bliver
Jeg mener listeprisen er omkring 90k.
Mon ikke de rammer sidst i 50´erne om 1 års tid.

Rent gætværk fra min side Icon_e_biggrin
Svar
Du tror ikke det istedet vil stige i pris
Svar
DanBS Skrev:Du tror ikke det istedet vil stige i pris
Nej, de faste modeller i programmet tager normalt en pæn kantstensafskrivning.
Alle deres LE modeller er en anden historie.

Jeg tror dog der vil gå en rum tid, før de bliver til at få fat i ,til en god pris.
AP vælter dem jo ikke ligefrem ud Icon_e_wink
Svar
Bakker op om Kims udmelding. Giv det ca. 1-2 år og de ender i ca. 50 k.

/Mads
Svar
Så er det jo en passende 30 års fødselsdag gave Icon_e_smile

Hvis det altså kommer til at gå som I siger.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)