Køb af Orient
Den er nu også meget fed i gul, John. Man bliver jo næsten fristet, nu man ved den er til salg.. Icon_e_sad

Peter, nu har du vel ikke fortrudt salget... Icon_rolleyes Icon_e_wink
Svar
Hej Jeremy

Nej det har jeg ikke, men jeg er glad for at du er glad for den, jeg har jo stadig en orange og en gul. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Alle tre skivefarver er super gode til Orient´en, synes jeg: Den orange har den fedeste dybe orange, som jeg endnu har set på et ur, og den gule er super fed med de sorte "kanter" rundt om både markeringer og visere. Endelig, så er der den klassiske sorte, som jo går til næsten hvad som helst Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg har kun set den sorte og den gule, men nu har jeg jo også det orange Anonimo, så det rækker.
Svar
Jeremy, har du ikke et billede af dine ure samlet? Du har da fundet et par fine her på det sidste.... İmage
Svar
Jeg har først for nyligt fået interesse for ure, så derfor er samlingen ikke så prangende. De to quartz ure ude til højre er fra før interessen startede, og det er meningen at de skal "udsluses" (beklager den dårlige billedekvalitet).

İmage
Svar
Pingo´en skal da beholdes - super klassiker, som kan holde i mange år fremover. Så har du jo også dén som "ultra-beater" Icon_e_wink

Du har fået samlet nogle fede ure sammen, som alle adskiller sig godt fra hinanden. God start, dét må jeg sige - respekt herfra Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Pingo´en har været mit eneste ur i ca. 10 år, og det ser efterhånden lidt slidt ud. Måske hvis man skiftede glas og lynette, men jeg tror alligevel ikke at det vil få meget armtid i konkurrencen med de "nye". Jeg har været super glad for det, og synes stadig at det er et flot ur. Om jeg kan sælge det ved jeg ikke, men derfor kan det jo godt blive "udsluset" af urkassen. Der er jo kun plads til 5 ure... Icon_e_wink
Svar
Joepete Skrev:Pingo´en skal da beholdes - super klassiker, som kan holde i mange år fremover. Så har du jo også dén som "ultra-beater" Icon_e_wink

Du har fået samlet nogle fede ure sammen, som alle adskiller sig godt fra hinanden. God start, dét må jeg sige - respekt herfra Icon_cool
+1
Svar
Hej Jeremy

Et ur der har fulgt en i 10 år sælger man da ikke lige, og det gør ikke noget at det har lidt patina. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)