Hjælp til at undgå katten i sækken.
God aften.

Jamen der er godt gang i jeres meninger og tager dem til mig alle sammen.

Jeg har besluttet at følgende er på bud.
Rolex submariner
Omega seamaster

Jeg har vedhæftet 3 ure som er på bud udover rolex og dem vil jeg gerne have jeres input på. Med hensyn til rolex så er der ikke meget som sker med design og uanset hvad så vil jeg inden køb hører jeres vurdering om det er et godt køb.

Hvad har i at sige om følgende ure-modeller.

jeg er helt vild med den tynde seamaster nummer 3 men den kan ikke fåes mere og jeg har ikke set den til salg.

Svar
Den model, som du lyder til at være mest for, det er 2254´eren. Der er flere til salg på diverse sider her i landet - dog til noget ublu priser, hvis du spørger mig. Et pænt eksemplar bør kunne landes for 9K, men har set flere annonceret væsentligt dyrere ... Icon_e_confused

Jeg har haft alle tre modeller. 2254´eren holdt kun et par dage hos mig. Den var for lav og virkede for lille og pæn til mig. Det er et lækkert ur og jeg synes stadig, at det er en af de absolut smukkeste Seamaster´s out there Icon_e_wink

PO´en har en fin størrelse, lækker lænke, markeringer og visere som hylder Omega historien. Uret er populært og bæres af mange, så derfor valgte jeg den fra - skal dog nok have en anden en dag Icon_razz

Denneher er stadig hos mig:

İmage

Skivelayoutet (Tricompax med dato kl. 6 Icon_cool ) viserne, de indrammede markeringer, det gode værk og den kraftige bygning gjorde udslaget for mig. I dét prislag, som uret befinder sig i lettere brugt, der mener jeg, at man får svært ved at finde et bedre køb - men det er jo en dybt subjektiv påstand Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Ja, nr. 3 har jeg prøvet og har stadig Icon_e_biggrin..."tynde"? Icon_e_surprised Icon_e_surprised

Nr. 1 er ikke mig Icon_e_confusedKan ellers godt lide Seamaster Crono'er, men ikke dato kl. 6 (sorry, John) Icon_e_sad
Eks.: [url]"http://www.urvaerket.dk/omega-seamaster-chronograph-blue-dial-bracelet-p-2376.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urvaerket.dk/omega-seamaster ... -2376.html[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

Nr. 2 er KLART min favorit, specielt i det orange farve layout og her får du også den nyeste Co-axial teknologi! Men det er dyrt? (>15k brugt?)
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Lige lidt status.

Jeg er i kontakt med en ur-handler så må vi se om han kan finde et ur som jeg ønsker

Jeg har lige et spørgsmål mere

ref.no. 35135000, cal. 1152 er det noget der dur.

Jeg ønsker en vurdering samt hvad den handles til.

Jeg har kigget lidt på størrelsen er det en reduceret model som cal 1140 ???

Svar
Bemærk at det er en reduceret Speedmaster på 39 mm du kikker på, hvis prisen er rigtig kan det være et god køb.

På Omega Speedmaster er det ref. 3570.50.00 med manuelt optræk og på 42 mm der er den mest populære model.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)