Svar: 12
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hejsa,
Jeg tager indenfor de næste par uger et smut til London, og kunne i den forbindelse godt være fristet til at tage et spændende ur med hjem. Er der nogen der kender nogle fede butikker der sælger vintage ure derovre?
Er der generelt noget at spare ved at købe i London i forhold til herhjemme?
Pft. Jimmy
•
Svar: 157
Tråde: 4
London er væsentligt dyrere end DK på vintage. Generelt er hele området omkring New Bond Street der hvor tingene sker. Der er masser at kigge på.
fh
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Der er en passage med tag over (hvad det nu en gang hedder) som ligge klos op af New Bond Street, men som skrevet så er det svine dyrt der over. De tager nemt 2-3 gange prisen i forhold til havd du kan købe urene til på nettet andre steder.
Fandt en halt alm Rolex 5513 med mat skive og uden B&P, ikke m - first eller noget, den skulle de ha 9.000 pund for
•
Svar: 27
Tråde: 2
Micki Jensen Skrev:Der er en passage med tag over (hvad det nu en gang hedder) som ligge klos op af New Bond Street
http://www.burlington-arcade.co.uk
Med Venlig Hilsen,
Christian
-------------------------
Omega PO, ref 2208.5000
Omega 300M, ref 2221.8000
•
Svar: 955
Tråde: 58
Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men der findes et marked derovre som har åbent alle dage. Det skulle være noget stort loppemarkeds-agtigt noget, hvor en del af det kun er ure. Det er et marked hvor man finder alt, både skrammel og dyre Daytonaer. Kender en som købte nogle almindelige plexi Datejust´er til en 6-8000 kr. stk.
London er lidt speciel pga sin størrelse. Det er lidt et marked i markedet. Noget er dyrt pga det er sjældent/hot i London, men ikke så meget andre steder.
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Magnum Skrev:Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men der findes et marked derovre som har åbent alle dage. Det skulle være noget stort loppemarkeds-agtigt noget,
Portobello Road. Google og søg her!
/Bjørn.
•
Svar: 12
Tråde: 1
Tak for inputs.
Jeg har selv kigget lidt på Portobello road, vi skal derop af alligevel. Det må blive området jeg kaster mig over.
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Der er intet at hente i London ud over at kigge. Ej heller på Portobello road. Man man får da set nogen ure man normalt ikke får set på både vintage og nye urs siden. Sidst jeg var der fik jeg bla. både set PP 5070, RM10 og JLC Duometre

Det sker ikke på en strøgtur i hverken KBH eller Hamburg.
/Mads
•