27-08-2010, 11:30 PM
Der er været en del negative tråde herinde for nylig
Skulle vi ikke prøve at vende stemningen, så vi alle igen kan glæde os over denne dejlige legeplads vi har her
Vi er alle en del af det, og har derigennem alle et ansvar for retningen forummet tager.
Forummet er hvad vi gør det til, (ja, også dig)
Lad os komme tilbage til det der driver os alle herinde. INTERESSEN FOR URE
I den gode stemnings interesse, har jeg en bog om ure, som jeg gerne vil forære væk.
Der er sikkert en masse der har den i forvejen, men mon ikke der er nogle hjem, der mangler den på hylden
Det er en fed bog med en introduktion til urverdenen, samt en del historie om forskellige mærker.

Jeg forestiller mig en lille konkurrence, hvor betingelserne er som følger:
1. Der skal postes et billede, som i selv har taget.
2. Der skal ud over et ur, også være en anden ting som betyder noget for jer, tilstede på billedet.
3. Billedet må ikke være behandlet, bortset fra evt. beskæring.
4. I skal poste inden D. 12.09.2010 hvor min fuldstændig upartiske kone for lov at vælge en vinder.
Så kom frisk på banen, og lad os få nogle fede/sjove/interesante billeder postet.
EDIT: Deltagende billeder, so far

Skulle vi ikke prøve at vende stemningen, så vi alle igen kan glæde os over denne dejlige legeplads vi har her
Vi er alle en del af det, og har derigennem alle et ansvar for retningen forummet tager.
Forummet er hvad vi gør det til, (ja, også dig)
Lad os komme tilbage til det der driver os alle herinde. INTERESSEN FOR URE
I den gode stemnings interesse, har jeg en bog om ure, som jeg gerne vil forære væk.
Der er sikkert en masse der har den i forvejen, men mon ikke der er nogle hjem, der mangler den på hylden
Det er en fed bog med en introduktion til urverdenen, samt en del historie om forskellige mærker.

Jeg forestiller mig en lille konkurrence, hvor betingelserne er som følger:
1. Der skal postes et billede, som i selv har taget.
2. Der skal ud over et ur, også være en anden ting som betyder noget for jer, tilstede på billedet.
3. Billedet må ikke være behandlet, bortset fra evt. beskæring.
4. I skal poste inden D. 12.09.2010 hvor min fuldstændig upartiske kone for lov at vælge en vinder.
Så kom frisk på banen, og lad os få nogle fede/sjove/interesante billeder postet.
EDIT: Deltagende billeder, so far

Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)