Bo Mølbak som urreparatør
Hvad er jeres erfaringer med Bo Mølbak vedr. frister? Er han ferm til at overholde tidsfristerne?

Venligst

Stefan Garvig
Nej ikke voldsomt. Jeg kan ha været hæmmet af at Bo vidste jeg havde andre ure at gå med, men nej - hverken Bo eller Jørgen Krognos for den sags skyld er 100% præcise med lev. dato. Er de store butikker det mon. Jeg har haft afleveret Omega en gang i Lyngby storcenter aut. forhandler, det tog ½ år med mange undskyldninger. Jeg vil gerne tro, at ex Klarlund holder tider, men jeg tror mange skrider i tid.
Ryk og RYK og så kommer det nu nok ret tæt på tiden. Jeg synes det er lidt naturligt at mindre butikker kan ha det problem - færre folk, flere skadestue reparationer og lavere pris. Skadestue = det tager ofte tid til et hurtigt glas skifte, en spænding af kronen o.l. ind i mellem, også et +
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg har aldrig fået noget repareret hos Bo men købt 3 ure. 2 Omega Speedmaster day / date og en Omega Speedmaster Pro fra 69.
MEGET fin service - jeg havde det sidste ur før Bo havde pengene! Det er da tillid og service!!

Venligst Søren
Svar
Bo har også serviceret en El Primero - med god olie - og en 36000 beater - som nu 5 år efter går perfekt stadigt, til rimelig pris, så - ja - de er ikke altid præcise med med hvornår de er færdige, Bo og Jørgen, men de kan nu deres arbejde. Dertil kommer, at for vintage gutter, kan de langt hurtigere end de store butikker spotte re-dials o.l.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
De par gange jeg har fået noget lavet hos Bo Mølbak har jeg fået oplyst en nogenlunde forventet tid, typisk husker jeg vist omkring 14 dage. Om det så lige kom til at passe kan jeg ikke huske, men jeg kan bestemt heller huske, at jeg er blevet utålmodig. Han har ringet, når uret var færdigt, så jeg har ikke haft noget at klage over overhovedet.

/Bjørn.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)