Svar: 1,053
Tråde: 42
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
BONO Skrev:Hej igen, regner med en smule rabat, da jeg købte en DeepSea ved ham sidste år
Hvad med lænken på den gamle model, er den magen til DeepSea, eller er det kun den nye model?
Nej den er ikke magen til Deepsea.
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Len Skrev:BONO Skrev:Hej igen, regner med en smule rabat, da jeg købte en DeepSea ved ham sidste år
Hvad med lænken på den gamle model, er den magen til DeepSea, eller er det kun den nye model?
Nej den er ikke magen til Deepsea.
Når du først har set Deepseas, GMT2c's og den nye Subs forbedrede lås og lænke vil den gamle model nærmest fremstå "billig" for dig.
•
Svar: 9
Tråde: 3
Hej
Så fik jeg købt uret, synes den gamle model syner mindre, men så
må jeg også leve med, at det er den "gamle" lænke istedet for den nye! Håber konen bliver glad for det, når hun får det!
•
Svar: 50
Tråde: 14
wessman Skrev:Nej det er desværre sjældent ved Rolex at det er en god ting, desværre modsatte effekt: "Sidste chance, kasse 1 er derovre" :lol :
Jeg var lige en tur inde hos Klitgård i Ålborg idag for et høre på en ny SubMariner - ingen rabat, listepris fordi den gamle model var ved at udgå... øv 
Hvad er listeprisen på den gamle sub i sort med dato?
/Jacob
•
Svar: 940
Tråde: 53
Givet Likes: 6
JacobNielsen Skrev:wessman Skrev:Nej det er desværre sjældent ved Rolex at det er en god ting, desværre modsatte effekt: "Sidste chance, kasse 1 er derovre" :lol :
Jeg var lige en tur inde hos Klitgård i Ålborg idag for et høre på en ny SubMariner - ingen rabat, listepris fordi den gamle model var ved at udgå... øv 
Hvad er listeprisen på den gamle sub i sort med dato?
/Jacob
36.700 kr. Men den er udgået, dog ligger der sikkert nogle rundt omkring hos forhandlerne...
•